true
true
true
رئیس هیئت مدیره و بنیان گذار داپ اپ گفت:خرید آفلاین یک سر و گردن از فروش آنلاین بالاتر است و در ایران طبق آخرین آمار همچنان بالای 90 درصد از خرید مردم با پوزهای فروشگاهی انجام می شود.
true
فرهنگ سازی لازم برای خرید آنلاین در ایران انجام نشده است
علی جواهرچیان که در تلویزیون اینترنتی ایران ریتیل شو حضور پیدا کرده بود درباره ایده شکل گیری اپلیکیشن داپ اپ گفت: پس زمینه کاری بنده گردشگری بوده و در این تجربیات ۱۵ ساله متوجه شدم که مردم به خرید اقساطی و تخفیف گرفتن علاقه دارند.
وی ادامه داد : ۸ سال پیش ایده ای تحت عنوان فجر کارت به ذهن ما رسید که در اداره رفاه دانشگاه علوم پزشکی تهران اجرا کردیم و کارت الکترونیکی بود که بین کارکنان دانشگاه توزیع شد و کارمندان کلیه خریدهای خردشان را به صورت اقساطی انجام می دادند که از حقوقشان کم می شد و تخفیفی هم برایشان قائل می شدیم.
جواهرچیان مطرح کرد: در سال ۹۸ با یکی از دوستان آشنا شدیم و برند داپ اپ شکل گرفت. شعارمان این هست که cash back را به معنای واقعی برای اولین بار وارد ایران کردیم.حوزه فعالیت ما در آغاز و فعلا آفلاین هست ، بیش از ۳۰۰۰ فروشگاه خرده فروشی در ۱۱۷ گروه صنفی مختلف از جمله سوپرمارکت تا رستوران و کافه و قنادی در سطح شهر داریم.
وی درباره اپلیکیشن داپ اپ گفت: ما اپلیکیشنی هستیم که فروشگاه های خرده فروشی شهر را به مردم معرفی می کنیم که مردم از فروشگاه های تحت قرارداد ما خریداری کنند و بعد از خرید از فروشگاه های مورد نظر بین ۴ تا ۱۴ درصد مبلغ خریدشان به کیف پول اپلیکیشن باز می گردد.
رئیس هیئت مدیره و بنیان گذار داپ اپ گفت: در آینده فروشگاه های آنلاین را به اپلیکیشن مان اضافه می کنیم تا خرید غیر حضوری هم داشته باشیم.
وی درباره فروش آنلاین و آفلاین گفت: خرید آفلاین یک سر و گردن از فروش آنلاین بالاتر است و در ایران طبق آخرین آمار همچنان بالای ۹۰ درصد از خرید مردم با پوزهای فروشگاهی انجام می شود.
جواهرچیان ادامه داد: در خرید آنلاین بحث فرهنگ مطرح است که قشر عظیمی از مردم ما هنوز گوشی هوشمند ندارند چه برسد به اینکه خرید آنلاین انجام شود. فرهنگ سازی لازم برای خرید آنلاین در ایران انجام نشده است.
وی در پاسخ مجری مبنی بر اینکه تاثیر اپلیکیشن های فین تک موبایل برای خلق تجربه و رضایت مشتریان چیست؟ گفت: اپلیکیشن هایی که در حوزه فین تک در سطح کشور هستند ۹۹ درصدشان خمات مالی بانکی به مردم ارائه میدهند؛ ما در داپ اپ پاداش نقدی به مردم باز می گردانیم.
جواهرچیان در پایان گفت:هدف ما در داپ اپ این است که لذت خرید را برای مردم دوچندان کنیم. چالش بزرگی که ما داریم بحث اعتماد مشتریان است زیرا سطح اعتماد مردم به اپلیکیشن های فین تک کم است، مشکل دیگر ما این بود که جا انداختن این موضوع برای اصنافی که سال ها سیستم سنتی خودشان را داشتند برایشان مشکل است اما از پس آن برآمدیم.
(Visited 43 times, 1 visits today)
true
true
true
شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید
- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد