امروزه مشتری مداری به عنوان یکی از ارکان اصلی و جدایی ناپذیر هر صنعت از جمله صنعت خودروسازی و گروه صنعتی ایران خودرو به شمار می رود. این مهم علاوه بر الزامات وزارت صمت، یکی از مسوولیت های اجتماعی این خودروساز در قبال جامعه است که توجه و تحقق آن جزء اولویت های گروه صنعتی ایران خودرو قرار دارد.
بر این اساس، با توجه به ابلاغیه وزارت صنعت، معدن و تجارت، کیفیت خودروهای ساخت داخل توسط شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، در قالب دستورالعمل اندازهگیری رضایت مصرف کنندگان صنعت خودرو به صورت ماهیانه اندازه گیری و نتایج آن منتشر میشود.
همچنین، با توجه به اهمیت موضوع، شاخص رضایت مشتریان از کیفیت محصول و مشخصه های کیفی مربوطه به صورت مستمر در مجموعه معاونت کیفیت گروه صنعتی ایران خودرو بررسی و در راستای کسب رضایت حداکثری مشتریان، کارگروههایی برای تعریف اقدام اصلاحی با همکاری نمایندگان واحدهای حوزه طراحی، تامین و تولید تشکیل و تحقق اهداف در قالب جلسات «برج مراقبت» دنبال می شود.

عکس روز
آخرین اخبار
طرح تعلیق همکاری ایران با آژانس تصویب شد
تصمیم تهران برای حضور در دور بعدی مذاکرات مشخص نیست
پیام رهبر انقلاب در پی جنایت رژیم صهیونیستی
نمایندگان جایگاه وزین مجلس را حفظ کنند
واردات خودرو در جلسه هیات دولت تصویب شد
آمریکا برای رسیدن به توافق باید تغییر رویکرد دهد
نامه معرفی وزیر پیشنهادی اقتصاد اعلام وصول شد
تمرکز دولت بر بازگرداندن اتباع غیرمجاز است
ترامپ: ایران غنیسازی نخواهد کرد
بازیکنان میلیون دلاری در تیمهای بدون زمین تمرین!
مطالبهگری بخشی از حقوق شهروندان است
جزایر سهگانه جزو لاینفک سرزمین ایران است
مهمترین مطالبه ما در هر روند مذاکراتی رفع تحریمهاست
هیچ محدودیتی در خصوص سطح غنیسازی وجود ندارد
روابط سیاسی ایران و تاجیکستان در بهترین شرایط قرار دارد