وی افزود: این آزمونها در مراکز تست معتبر اروپایی مانند اسپانیا و آلمان، منطبق با استانداردهای روز بین المللی و با حضور بازرسان و نمایندگان قانونی مراجع صدور تاییدیه اروپایی ایمارک (E-mark) انجام شده و تارا با کسب نتایج عالی موفق شد تمامی الزامات استانداردهای مربوط را تامین کرده و مورد تایید قرار گیرد.
رضایی منش، با تاکید بر توجه به ایمنی عابر پیاده علاوه بر سرنشینان در استانداردهای روز دنیا، افزود: آزمون ایمنی عابر پیاده که شبیه سازی تصادف خودرو با عابر پیاده است، بر اساس استانداردهای اروپایی ECE- R127 و ۷۸/ ۲۰۰۹/EC انجام می شود؛ این آزمون دارای دو بخش اصلی برخورد سر با نقاط مختلف درب موتور و برخورد پا با نقاط مختلف سپر است.
مدیر مهندسی خودرو در پروژه تارا با بیان این که خودروی تارا، با هر دو استاندارد مورد تست و تایید قرار گرفته، گفت: مراحل قانونی صدور تاییدیه رسمی ایمارک اروپایی کارسازی شده است. همچنین علاوه بر انجام تستهای آزمایشگاهی، محاسبات عددی و شبیهسازیهای مهندسی تصادف عابر پیاده نیز، در مراحل مختلف طراحی و تولید خودروی تارا انجام شده است.
گفتنی است، استاندارد ایمنی عابر پیادهECE –R127 از استانداردهای روز اروپا و یکی از الزامات ورود به بازار این کشورها به شمار می رود. با نتایج کسب شده از آزمونهای این استاندارد، محصول تارا آمادگی ورود به بازار اروپا را دارد.

عکس روز
آخرین اخبار
طرح تعلیق همکاری ایران با آژانس تصویب شد
تصمیم تهران برای حضور در دور بعدی مذاکرات مشخص نیست
پیام رهبر انقلاب در پی جنایت رژیم صهیونیستی
نمایندگان جایگاه وزین مجلس را حفظ کنند
واردات خودرو در جلسه هیات دولت تصویب شد
آمریکا برای رسیدن به توافق باید تغییر رویکرد دهد
نامه معرفی وزیر پیشنهادی اقتصاد اعلام وصول شد
تمرکز دولت بر بازگرداندن اتباع غیرمجاز است
ترامپ: ایران غنیسازی نخواهد کرد
بازیکنان میلیون دلاری در تیمهای بدون زمین تمرین!
مطالبهگری بخشی از حقوق شهروندان است
جزایر سهگانه جزو لاینفک سرزمین ایران است
مهمترین مطالبه ما در هر روند مذاکراتی رفع تحریمهاست
هیچ محدودیتی در خصوص سطح غنیسازی وجود ندارد
روابط سیاسی ایران و تاجیکستان در بهترین شرایط قرار دارد