نماینده مردم گرگان در مجلس شورای اسلامی گفت: موسسه اعتباری ملل در راستای رونق اقتصادی در استان گلستان، با کلنگ‌زنی یک مجتمع تجاری و تفریحی در شهر گرگان درصدد ایجاد ۱۰۰۰ شغل برای ساکنان این شهر است.

  رمضانعلی سنگدوینی، نماینده مردم گرگان و آق‌قلا در گفتگو با خبرنگار شمانیوز، درباره اقدام موسسه اعتباری ملل در ساخت مجتمع‌های تفریحی در استان گلستان گفت: مجتمعی که موسسه ملل در استان گلستان ساخته یک مجتمع گردشگری، تفریحی و تجاری است است و موسسه ملل می‌خواهد آن را در چهار فاز اجرا کند.

وی افزود: الحمدالله موسسه ملل کارهای بسیار خوبی را در کشور انجام داده و مکانی را که در استان گلستان ساخته، در شمال شهر گرگان قرار دارد و اینجا قبلاً کارخانه کشت و صنعت بوده و ضمن اینکه آن را به مجتمع گردشگری تبدیل می‌کند، کارخانه را به یکی از شهرک‌های صنعتی شرق گرگان منتقل می‌کند تا آن کارخانه را هم فعال نگاه دارد؛ یعنی این دو کار را با هم انجام می‌دهد.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: کافی‌شاپ، رستوران، مجتمع تجاری و تفریحی  در فاز اول به مساحت ۳۶ هزار متر مربع تکمیل می‌شوند و در فاز دوم، فضای تفریحی و پارک آبی به مساحت ۱۴ هزار متر مربع ساخته خواهد شد که خلأ وجود پارک آبی در استان گلستان را رفع خواهد کرد. در فاز سوم هم سالن‌های چندمنظوره مانند تالار، سینما و غیره به مساخت ۹۵۰۰ متر مکعب ساخته می‌‎شود و در فاز چهارم هم فضاهای اقامتی و هتل به مساحت ۲۰ هزار متر مربع ساخته خواهد شد.

سنگدوینی معتقد است؛ اقدامی که موسسه ملل در شهر گرگان انجام داده، یک رونق بسیار خوبی را برای این شهر ایجاد کرده و طبق گزارش‌ها از ۷۰۰ تا ۱۰۰۰ شغل ایجاد خواهد کرد و این موضوع برای استان گلستان و شهر گرگان حائز اهمیت است.

(Visited 16 times, 1 visits today)
دسته بندی: بانک، بیمه و بورس برچسب ها:

به اشتراک بگذارید :

مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد