اصغرنژاد در خصوص فعالیت خود در زمینه فروش املاک گفت: ما توانستیم در عرصه املاک و مستغلات در این جزیره و با توجه به مدیریت صحیح مدیر املاک به موفقیت برسیم.
وی در ادمه گفت: مسئولیت من آموزش مشاوران و مدیریت داخلی و مدیریت قراردادها و ایده پردازی در افکار و اجرای روش های نوین فروش است.
اصغرنژاد با ابراز رضایتمندی مشتریان خود از نحوه برخورد و معاملات املاک بزرگ کیش افزود: مشتریان به ما و سابقه کار ما اعتماد دارند و سرمایه خود را در اختیار ما می گذارند؛ این نشان از مبرا بودن کارنامه کار ما از هر نوع سیاهی در این ۱۷ سال است.
وی بیان کرد: خوشحال هستیم که با شرکت در این اجلاس ها با دنیای جدید علم و برندسازی در صنف املاک آشنا می شویم و بستری برای توسعه وگسترش کار فراهم می شود.
اصغرنژاد با بیان اینکه علم امروز بازاریابی ناگزیر است به سمت دیجیتال مارکتینگ حرکت کند، ادامه داد: عمر کسب و کار فیزیکی با روش های سنتی به اتمام رسیده و مردم به ابزارهای نوین الکترونیکی روی آورده اند. امروزه در مبحث دیجیتال مارکتینگ فعال و موفق بودیم و با افتخار می توانم بگویم با کمک از ابزارهای دیجیتالی و رسانه های مرتبط ۱۳۰هزار کاربر در حوزه املاک را که مستقیم در تعامل و ارتباط با رشته مستغلات و املاک هستند،در جزیره جمع کردم. مبحث اصلی ما در این تشکل این بود که جزیره کیش را آنچنان که شایسته است معرفی کنیم و شاهد پیشرفت این جزیره زیبای جنوب کشور باشیم. این جزیره به لحاظ امنیت اقتصادیی و امنیت اجتماعی بهشت خانواده های ایرانی است.
وی اظهار کرد: امیدوارم که برگزار کننده اجلاس تعاملاتی را بین شرکت کننده ها برقرار کند تا به شبکه وسیع و گسترده مشاوران املاک و مستغلات با هدف اشتراک گذاری ایده ها و تهاتر با همکاران وصل شویم.