مدیر روابط عمومی شهرداری منطقه 4 از تجلیل و تکریم خانواده معظم دانش آموزان شهید ساکن در منطقه 4 به مناسبت روز دانش آموز و سیزدهم آبان خبر داد .

  “سید حسین میر اسماعیلی” با اشاره به فرارسیدن روز دانش آموز و سالروز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا به دست دانشجویان پیرو خط امام (ره ) گفت : به منظور ارج نهادن به مقام شامخ شهدا و زنده نگاه داشتن مناسبت های ویژه انقلابی در آستانه روز دانش آموز ، تکریم خانواده های شهدای دانش آموز منطقه و مسابقات هنری و ادبی دانش آموزان بصیر (ویژه فرزندان پرسنل) در نظر گرفته شده است.
او در ادامه به عناوین مسابقات بصیر اشاره کرد و گفت : این مسابقات در رشته های نقاشی، کاریکاتور، پادکست، دل نوشته، عکس نوشت، خاطرات، شعر و قطعه ادبی در شبکه های اجتماعی در حال برگزاری است .
میر اسماعیلی از تجلیل و تکریم از خانواده معظم دانش آموزان شهید خبر داد و گفت : در روز ۱۳ آبان ماه با حضور تنی چند از مسئولین مدیریت شهری در منزل خانواده معزز شهدای دانش آموز منطقه ۴ ضمن دیدار با این عزیزان ، از آنها تجلیل و تکریم خواهد شد .
او همچنین از برگزاری مسابقه تکمیل بهترین جمله و تهیه و تولید محتوای فرهنگی متناسب با ۱۳ آبان در شبکه های اجتماعی و نواختن زنگ حماسه در مدارس منتخب سطح منطقه به مناسبت این روز خبر داد.

(Visited 16 times, 1 visits today)
دسته بندی: شهری برچسب ها:

به اشتراک بگذارید :

مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد