نشست ارائه طرح میدانگاه ابن سینا با حضور شهردار منطقه ۱۲، مدیر عامل سازمان عمرانی شهرداری تهران، مدیر سازمان مهندسی و مشاور شهرداری تهران ، مشاور طرح و جمعی از معاونان ومدیران منطقه برگزار شد.

  وحیدرضا انارکی محمدی شهردار منطقه گفت :یکی از اقداماتی که در بافت‌های فرسوده و تاریخی دنبال می شود، ارتقای کیفیت محیط عمومی است و در همین راستا، راه‌اندازی فضاهای شهری در مقیاس محله، منطقه و شهر برای تعامل اجتماعی، استراحت و گذران اوقات فراغت شهروندان از برنامه‌های ما در سال گذشته بوده و در همین راستا اجرای طرح میدانگاه ابن سینا را در دستور کار قرار دادیم.

شهردار منطقه ۱۲ با اشاره به سبقه تاریخی این میدان از اجرای دروازه با سبک وسیاق دروازه های قدیمی شهر در این میدان گاه خبر داد وافزود: با توجه به حضور مجموعه فرهنگی_ مذهبی در میدان و خانه مداحان در ضلع جنوب میدان ، می بایست در این طرح حضور و اجتماع تکایا و هیات های مذهبی نیز در نظر گرفته شود.

وحیدرضا انارکی محمدی همچنین در این طرح پیشنهادی ، با توجه به ایجاد محلی برای استراحت شهروندان، از اجرای سقف و جانمایی نیمکت و گلدان های شهری بزرگ خبر داد.

در این جلسه حق لطفی مدیر عامل سازمان عمرانی و خیر خواه مدیر سازمان مهندسی ومشاور شهرداری تهران نکاتی را راجع این طرح پیشنهاد دادند.

(Visited 8 times, 1 visits today)
دسته بندی: شهری برچسب ها:

به اشتراک بگذارید :

مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد