مسئولان و مردم انقلابی و ولایتمدار باب الرضای تهران در مراسم یادبود شهدای خدمت در مسجد امام حسن مجتبی (ع) به سوگ رئیس جمهور مردمی خود و همراهانشان نشستند.

محمد شیری شهردار منطقه ضمن تسلیت شهادت رئیس جمهور محبوب و مردمی آیت الله سید ابراهیم رئیسی و هیئت همراه ایشان، در راه خدمت به وطن گفت: مردم شریف ایران در جای جای کشور در مراسم تشییع شهدای خدمت سنگ تمام گذاشتند که چنین حضور پرشوری این داغ را به حماسه تبدیل کرد.

وی با اشاره به اینکه شهدای خدمت در حین انجام وظیفه به درجه رفیع شهادت نائل شدند و شهید آیت الله رئیسی الگوی بزرگ خدمت خالصانه و خدمت بی منت بود افزود: مردم قدردان خدمت خالصانه مسئولان برای کشور هستند.

شیری به حضور پرشور و خیل عظیم مردم سوگوار باب الرضای تهران در مراسم یادبود شهدای خدمت اشاره کرد و گفت: امیدوارم بتوانیم مکتب و سیره شهدای خدمت را در خدمت به مردم و پیشبرد امورات سرلوحه کاری خود قرار دهیم.

شهردار منطقه در ادامه با اشاره به اینکه انتخابات بزرگی را در پیش رو داریم افزود: بی شک ملت بصیر و شریف ایران در این انتخابات نیز همچون سایر رویداد های سرنوشت ساز کشور با حضور آگاهانه و انتخاب اصلح ترین فرد، جایگزین رئیس جمهور شهید را انتخاب خواهند کرد.

احمد صادقی رئیس کمیته شفافیت و شهر هوشمند شورای اسلامی شهر تهران نیز در این مراسم ضمن تسلیت شهادت شهدای خدمت به مردم گفت: حضور پرشور مردم در مراسم تشییع و مراسمات یادبود نشان دهنده این است که مردم خدمت را می بینند و برای خدمت گزاران خود در هر سطحی ارزش قائل هستند.

وی اظهار امیدواری کرد: به برکت خون شهدا و دعای امام زمان(عج) ، همه در مسیر خدمت خالصانه برای مردم و مبارزه با فساد قرار بگیریم.

مراسم یادبود شهیدان خدمت یکشنبه ۶ خرداد با اجرای برنامه هایی شامل قرائت قرآن کریم توسط استاد مجتبی محمدبیگی، سخنرانی حجت الاسلام قاضی عسگر تولیت آستان حضرت عبدالعظیم(ع) و مداحی ذاکران اهل بیت حاج حیدر خمسه و سیدسلمان صابری، در مسجد امام حسن مجتبی (ع) شهرک شهید بروجردی با حضور مسئولان و مردم انقلابی و ولایتمدار باب الرضای تهران برگزار شد.

(Visited 13 times, 1 visits today)
دسته بندی: شهری برچسب ها:

به اشتراک بگذارید :

مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد