شهردارناحیه9 منطقه2 گفت: پویش جمع آوری فیلترهای سیگار همزمان با اجرای ویژه برنامه های هفته بدون دخانیات با هدف فرهنگ سازی و افزایش مشارکت شهروندان در بوستان پرواز برگزار شد.

مجید فلاح با اشاره به اینکه و پیشگیری از مصرف دخانیات باید از سنین کودکی در جوامع فرهنگسازی شودگفت: درهمین راستا همزمان با هفته بدون دخانیات برنامه های فرهنگی و آموزشی در خانه های کودک سرای محلات بهرود، پرواز و فرحزاد با محوریت آشنایی مضرات مصرف دخانیات و آسیب به طبیعت برگزار شد.
وی به پویش پویش جمع آوری فیلترهای سیگار توسط کودکان در بوستان پرواز لشاره کرد و گفت: شماری از کودکان و اعضای کانون های محیط زیست محلات با هدف آگاه سازی و افزایش احساس مسئولیت در خصوص مضرات فیلتر سیگار و رها کردن آنها در محیط زیست اقدام به اجرای این پویش کردند.

وی ادامه داد: فیلتر سیگار به رغم اینکه زباله کوچکی محسوب می شود اما برای محیط زیست بسیار خطرناک است و اغلب توسط شهروندان در طبیعت و در پای درختان ریخته می شود که باعث تخریب محیط زیست، ایجادآلودگی خاک و تهدیدی برای سلامت انسان و حیات موجودات زنده دیگر خواهد شد.
فلاح با اشاره به برگزاری مسابقات نقاشی با موضوع نه به سیگار ، خاطر نشان کرد: همزمان با برگزاری کارگاه های آموزشی و همچنین فعالیت‌های فرهنگی، کودکان تصورات خود را در مورد زندگی سالم بدون دخانیات نقاشی کردند.

(Visited 10 times, 1 visits today)
دسته بندی: شهری برچسب ها:

به اشتراک بگذارید :

مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد