true
true
true
کارگزاری توسعه سهند در راستای ارائه ارتقا کیفیت خدمات به مشتریان خود باشگاه مشتریان را راهاندازی کرد.
true
کارگزاری توسعه سهند در راستای ارائه خدمات نوین به مشتریان خود اقدام به راهاندازی سامانه ارتباط با مشتریان (CRM) و باشگاه مشتریان کرده است.
بر اساس این گزارش، کارگزاری توسعه سهند که ۱۰۰ درصد سهام آن از سال ۱۴۰۱ به شرکت های گروه مالی گردشگری منتقل شده، برای ارتقا و بهبود کیفیت فعالیتهای خود، با راهاندازی سامانه مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM) در راستای ارتباط هرچه بهتر و دریافت نظرات و پیشنهادات مشتریان گام بلندی برداشته است.
همچنین، در تازهترین اقدام این کارگزاری، باشگاه مشتریان توسعه سهند راهاندازی شده است. در این باشگاه، مشتریان بر اساس معاملاتی که انجام میدهند، مشمول امتیازهایی میشوند و میتوانند از امکانات و خدمات مختلفی استفاده کنند.
مهدی آقا لطفی، مدیرعامل کارگزاری توسعه سهند، با اشاره به امکاناتی که در باشگاه مشتریان ارائه میشود، گفت: ارائه تسهیلات با نرخ پایین، آماده کردن بستههایی در زمینه صنعت گردشگری از جمله پیشنهاداتی است که در این باشگاه در اختیار مشتریان قرار میگیرد و به تدریج تنوع این بسته ها افزایش خواهد یافت.
مدیرعامل کارگزاری توسعه سهند یکی از عوامل برتری باشگاه مشتریان توسعه سهند را همکاری با شرکتهای گروه مالی گردشگری دانست و تصریح کرد: ما تلاش میکنیم در باشگاه مشتریان توسعه سهند نهایت استفاده از پتانسیلهای گروه مالی گردشگری را داشته باشیم.
کارگزاری توسعه سهند (سهامی خاص) هماکنون دارای مجوز انجام معاملات اوراق بهادار (بازار بورس و فرابورس)، بورس کالا (کالا، آتی، مشتقه، و خودرو) و بورس انرژی است. و در حال حاضر جزو ۱۰ کارگزاری برتر در زمینه معاملات مشتقه کالا و طلا می باشد. این کارگزاری ضمن داشتن سهم مناسبی از بازار آمادگی ارائه خدمات پذیرش و عرضه شرکت ها در بورس اوراق، عرضه محصولات در بورس کالا و انتشار اوراق بدهی جهت تامین مالی شرکت ها را دارد.
(Visited 9 times, 1 visits today)
true
true
true
شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید
- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد