مدیر عامل بانک توسعه تعاون اعلام داشت این بانک در مسیر ماموریت های توسعه ای خود در سطح ملی، برای مشارکت آحاد مردم در مسیر جهش تولید اعتمادسازی کرده است.

محمد شیخ حسینی مدیر عامل بانک توسعه تعاون گفت: این بانک به رغم آن که جوانترین بانک دولتی بوده و در شبکه بانکی در کنار بانکهایی با قدمت چند ده ساله در حال فعالیت است، با رویکرد مردمی توانسته اعتماد اقشار گوناگون همچون فعالان اقتصادی، دانشگاهیان، فرهنگیان ،حوزویان، هنرمندان، ورزشکاران و طیف ها و سلیقه های متنوع جامعه را به خود جذب کند و مشتریان بانک از طیف های متنوع اجتماعی، اقتصادی و سیاسی هستند.

وی افزود: بانک توسعه تعاون به عنوان نهاد تخصصی و مالی بخش تعاون ماموریت های توسعه ای و اشتغال‌زایی و حمایتی متعددی بر عهده دارد، تاسیس بانک نیز با توجه به ابلاغیه سیاست های اصل ۴۴ قانون اساسی به فرمان رهبر معظم انقلاب بوده و بانک به منظور تحقق سهم ۲۵ درصدی تعاون در اقتصاد ملی تشکیل شده است، مقام معظم رهبری پرچمدار اصلی تعاون در کشور هستند، شهید آیت الله رئیسی از معتقدین واقعی به امر تعاون بودند و بارها در جلسات و برنامه ها بر نقش مهم تعاون تاکید ورزیدند. لذا رویکرد بانک توسعه تعاون در سطح ملی و فراجناحی و برای مشارکت حداکثری مردم در پیشبرد برنامه های اقتصادی است ، عموم سلیقه های متنوع اجتماعی در این بانک به عنوان مشتری حاضر هستند و برای انجام خدمات عمومی و تخصصی از خدمات بانک بهره می برند.

شیخ حسینی خاطر نشان کرد: بانک توسعه تعاون همواره در مسیر تحقق اهداف مهم اقتصادی و اجتماعی کشور فعالیت می کند و به عنوان بانک عامل در بسیاری از طرحهای ملی ایفای نقش داشته است. وی افزود: نهادهای اصلی اقتصادی کشور از جمله وزارت امور اقتصادی و دارایی، سازمان برنامه و بودجه و بانک مرکزی در پیشبرد امورات و برنامه های اقتصادی کشور همواره نگاه مثبت به بانک توسعه تعاون داشته اند. وزیر محترم امور اقتصادی و دارایی طی ارتباط ویدئوکنفرانسی در گردهمائی متولیان اجرائی بخش تعاون بر اهمیت نقش بانک توسعه تعاون در حمایت از تعاونی ها و توسعه بخش تعاون تاکید ورزید. در جلسات اخیر سازمان برنامه و بودجه نیز معاون اقتصادی سازمان نقش‌آفرینی بانک توسعه تعاون را در تعاون و بخشهای اقتصادی را قابل اعتماد عنوان نمود.

این مقام بانکی خاطر نشان کرد: اعتمادسازی بانک توسعه تعاون و فعالیت سالم و مفید بانک خوشبختانه به ثمر نشسته است و این بانک به عنوان بانک خوشنام در میان آحاد مردم جامعه برای انجام روزمره و اقتصادی مورد استفاده قرار می گیرد.

(Visited 11 times, 1 visits today)
دسته بندی: بانک، بیمه و بورس برچسب ها:

به اشتراک بگذارید :

مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد