آیگپ، امکان رهگیری مرسولات پستی را از طریق این اپلیکیشن برای کاربران خود فراهم کرد.

کیومرث حاجی رحیمیان، مدیرعامل آیگپ اعلام کرد: در راستای خدمت رسانی بیشتر به کاربران و تسهیل دسترسی به خدمات پستی، پیامرسان ایرانی آیگپ  در پی امضاء تفاهم‌نامه‌ای با اداره پست، زین پس امکان رهگیری مرسولات پستی را فراهم کرده و مشتریان می‌توانند کلیه اطلاعات مرسولات پستی خود، همچون تاریخ و ساعت قبول مرسوله از سوی پست، نام فرستنده و گیرنده و نمایش آخرین وضعیت مکانی مرسوله را از طریق آیگپ پیگیری کنند.

حاجی رحیمیان در ادامه تاکید کرد:  مشتریان شرکت ملی پست با استفاده از کد رهگیری که هنگام تحویل بسته دریافت می‌کنند، می‌توانند از آخرین وضعیت ارسال مرسوله خود در پیام‌رسان آیگپ مطلع شوند.
همچنین به منظور تسهیل کار و پیش از مراجعه به دفاتر پست، کاربران با مراجعه به آیگپ این امکان را خواهند داشت که نزیکترین دفاتر پستی را پیدا کرده و پس از انتخاب مکان مورد نظر برای ارسال مرسوله مراجعه کنند.

مدیرعامل آیگپ در پایان خاطرنشان کرد: امکانات سرویس شرکت ملی پست در آیگپ، در آینده‌ای نزدیک توسعه پیدا می‌کند و به محض تغییر وضعیت مرسوله، به صورت خودکار به فرستنده نیز اطلاع رسانی خواهد شد. برای استفاده از خدمات رهگیری مرسولات پستی و همچنین سایر امکانات پیام‌رسان آیگپ می‌توان این اپلیکیشن را از طریق مارکت‌های داخلی و یا وبسایت رسمی آیگپ (igap.net)، دانلود و نصب کرد.

(Visited 14 times, 1 visits today)
دسته بندی: فناوری برچسب ها:

به اشتراک بگذارید :

مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد