true
true
true
بانکآینده با بهرهگیری از تمامی توانمندیهای فنآوری اطلاعات و هوشمصنوعی گامهای بلندی به سوی بانکداری هوشمند برمیدارد و در این مسیر فرهنگسازی برای مشتریان وکارکنان در اولویت قراردارد.
true
دکتر بهمن اسکندری مدیرعامل بانک آینده در نشست تخصصی افتتاحیه دهمین نمایشگاه تراکنش ایران روز دوشنبه ۱۷دی ماه ۱۴۰۳ با موضوع راهبردهای هوش مصنوعی از منظر مدیران بانکی اظهارداشت، بانک آینده با استفاده از گفتگوی آنلاین (chatbot) در برنامه کاربردی(اپلیکیشن) کیلید بانک آینده سوالات مطرحشده مشتریان خود را به صورت آنلاین توسط هوش مصنوعی پاسخ میدهد و در بحث احراز هویت مشتریان (kyc)، مشتریان خدمت مورد نظر خود را به صورت آنی دریافت مینمایند.
وی افزود: تکنولوژی و تحولات در فنآوریها از مدتها پیش در حال توسعه است و هر چه پیش میرویم سرعت آن افزایش غیر قابل تصوری پیدا میکند و با توجه به نیاز نسل امروز در خصوص تکنولوژی از جمله سرعت، و شخصیسازی، ضرورت دارد که از هوش مصنوعی برای تحقق و برآورده شدن نیازهای آنان استفاده کنیم. دکتر اسکندری اظهار داشتند، نسل امروز انتظار دارد فرآیندهای بانکی مانند انتقالوجه، افتتاح حساب یا دریافت تسهیلات در کوتاهترین زمان ممکن و هوشمندانه از طریق بانکداری دیجیتال و هوش مصنوعی انجام شود.
مدیرعامل بانکآینده، تأکید کرد: استفاده از هوش مصنوعی در سیستم بانکی دیگر یک انتخاب نیست بلکه یک الزام و اجبار است و برای دستیابی به جایگاه مناسب در مسیر بانکداری هوشمند باید زیرساخت و امکانات لازم برای بهرهگیری از هوش مصنوعی توسط نظام بانکی فراهم گردد.
(Visited 9 times, 1 visits today)
true
true
true
شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید
- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد