آرشیو روز: می 27, 2024

در راستای اجرای مصوبات نظارت ستادی سازمان بازرسی در منطقه ۳، اکیپ موتور سوار برای فوریت‌های شهری ۱۳۷ پلاس با هدف تسهیل در امر خدمت رسانی به شهروندان با استفاده از ظرفیت این منطقه راه اندازی شد.

تاریخ درج خبر : ۱۴۰۳/۰۳/۰۷ - ۱۸:۵۲

مشاور مدیرعامل و مدیرکل روابط‌عمومی سازمان تأمین‌اجتماعی با اشاره به حضور فعال این سازمان در نمایشگاه بین‌المللی کتاب امسال که با دو رویکرد توسعه پوشش بیمه‌ای و حمایت از فرهنگ خانواده و جوانی جمعیت صورت پذیرفت، از ثبت‌نام ۱۷۷۶۴ نفر بیمه‌شده جدید در ایام برگزاری نمایشگاه خبر داد.

تاریخ درج خبر : ۱۴۰۳/۰۳/۰۷ - ۱۸:۳۹

ظرفیت جدید نیروگاه های شرکت های معدنی و صنایع معدنی با تا پایان سال جاری به بیش از 2هزار مگاوات می رسد.

تاریخ درج خبر : ۱۴۰۳/۰۳/۰۷ - ۱۸:۱۳

معاون ایمیدرو خبر داد: به زودی فراخوان واگذاری "معادن کشف شده با ریسک پائین"، برگزار می شود.

تاریخ درج خبر : ۱۴۰۳/۰۳/۰۷ - ۱۸:۱۱

سی و ششمین دوره لیگ برتر هندبال مردان کشور با قهرمانی تیم صنعت مس کرمان و در سومین سال حمایت ایرانسل از ورزش هندبال، به کار خود پایان داد.

تاریخ درج خبر : ۱۴۰۳/۰۳/۰۷ - ۱۸:۱۰

مسئولان و مردم انقلابی و ولایتمدار باب الرضای تهران در مراسم یادبود شهدای خدمت در مسجد امام حسن مجتبی (ع) به سوگ رئیس جمهور مردمی خود و همراهانشان نشستند.

تاریخ درج خبر : ۱۴۰۳/۰۳/۰۷ - ۱۴:۱۹

لیست نمایندگان منتخب جهت دریافت و ثبت اسناد درمانی بیمه‌شدگان صندوق بازنشستگی کشوری از سوی بیمه ملت اعلام شد‌. بازنشستگان محترم از ساعت ۸ صبح الی ۱۴ روزهای ۷ لغایت ۲۱ خردادماه به مدت دو هفته فرصت دارند اسناد هزینه درمانی خود را تحویل نمایندگان منتخب دهند تا پس از پایان دریافت کلیه اسناد معوقه، فرایند ثبت و ارزیابی و متعاقب آن پرداخت خسارات متعلقه به انجام برسد.

تاریخ درج خبر : ۱۴۰۳/۰۳/۰۷ - ۱۳:۴۲

رئیس سازمان وظیفه عمومی فراجا جزئیات اجرای طرح معافیت سربازان دارای فرزند را تشریح کرد.

تاریخ درج خبر : ۱۴۰۳/۰۳/۰۷ - ۱۳:۳۰

مدیر عامل پست بانک گفت: بانکی که با برنامه و سند راهبردی حرکت می‌کند، همیشه اول است و هر بار عملکرد یک واحد این برتر بودن را اثبات می‌کند و در مجموع تایید عملکرد بانک است که حاصل تلاش جمعی تیم پست بانک ایران است و امیدوارم با تدوام حرکت، این برترین بودن ادامه داشته باشد.

تاریخ درج خبر : ۱۴۰۳/۰۳/۰۷ - ۱۳:۱۱

بانک پاسارگاد به عنوان بانک پیشرو در ارائه خدمات نوین بانکی؛ در سال‌های گذشته محصولات متنوعی در حوزه بانکداری دیجیتال ارائه نموده است که از این بین می‌توان به سامانه بانکداری ویدئویی اشاره کرد. محصول "بانکداری ویدئویی" با هدف ارائه نسل جدید خدمات بانکی، بیش از دو سال است که در شعبه دیجیتال (پاد) بانک پاسارگاد رونمایی شده است و فارغ از موقعیت فیزیکی مشتری با ایجاد یک بستر کامل برای ارتباط تصویری و صوتی بین بانکدار و مشتری، امکان ارائه خدمات بانکی و مالی را فراهم می‌سازد.

تاریخ درج خبر : ۱۴۰۳/۰۳/۰۷ - ۱۲:۴۵

موسسه اعتباری ملل به منظور تسهیل در دریافت خدمات بانکی نسبت به اجرای کمپین با عنوان با (با کارتت استارت بزن( اقدام نموده است.

تاریخ درج خبر : ۱۴۰۳/۰۳/۰۷ - ۱۲:۴۲

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه ۲ گفت: همزمان با آغاز اجرای طرح هوشمند جمع آوری پسماند نوماند، مشارکت شهروندان منطقه از مرز 5 هزار ثبت گذشت.

تاریخ درج خبر : ۱۴۰۳/۰۳/۰۷ - ۱۲:۳۶

رئیس اداره فضای سبز شهرداری منطقه۴ اعلام کرد: وسایل بازی پلی اتیلن کودکان در پارک‌های سطح منطقه ۴ توسط واحد فضای سبز شستشو و نظافت می شوند.

تاریخ درج خبر : ۱۴۰۳/۰۳/۰۷ - ۱۲:۳۳

مدیر طرح خودرو‌های برقی وزارت صمت گفت: وزارت صمت مشوق‌هایی را برای توسعه خودرو‌های برقی در نظر گرفته است که منجر به افزایش عرضه و کاهش قیمت این خودرو‌ها می‌شود.

تاریخ درج خبر : ۱۴۰۳/۰۳/۰۷ - ۱۱:۰۷

کمتر از ۱۰ روز مصوبه سومین دور بازدید شهردار منطقه ۱۵، از ناحیه یک، اجرایی و کارگاه مترو خیابان شهید رضایی تقاطع خیابان ۱۷ شهریور پس از ۸ سال جمع آوری و مسیر تردد برای شهروندان آزادسازی شد.

تاریخ درج خبر : ۱۴۰۳/۰۳/۰۷ - ۱۰:۵۵

شهردار ناحیه 9 منطقه دو گفت : همزمان با اجرای طرح ساماندهی آسیب های اجتماعی، روشنایی جنگل کاری خیابان کوهسار محله پرواز با هدف ساماندهی فضاهای بی دفاع شهری انجام شد.

تاریخ درج خبر : ۱۴۰۳/۰۳/۰۷ - ۱۰:۵۰

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی به‌مناسبت آغاز به کار مجلس دوازدهم، شکل‌گیری یک مجلس تراز را در گرو تعامل منضبط و همدلانه با قوای دیگر و رفتار جمعی صحیح و صبورانه در داخل قوه مقننه دانستند و تاکید کردند: مجلس باید همواره آرامش‌بخش و امیدآفرین و برانگیزاننده همت‌ها و دعوت‌کننده به همدلی و برادری در محیط عمومی کشور باشد.

تاریخ درج خبر : ۱۴۰۳/۰۳/۰۷ - ۱۰:۴۴

ال‌جی الکترونیکس (LG) جدیدترین مدل ایرباد TONE Free T90S این شرکت را به بازار جهانی می‌آورد، ایربادی که برای ارائه صدایی چشمگیر برای تجربه شنیداری بهتر طراحی شده است. این ایربادهای جدید T90S با گرافن خالص بهبود پیدا کرده‌اند، تناسب بسیار راحت‌تری دارند و دارای طیف گسترده‌ای از ویژگی‌های سودمند هستند که برای افزایش لذت […]

تاریخ درج خبر : ۱۴۰۳/۰۳/۰۷ - ۹:۳۹

مراسم تحلیف نمایندگان دوره دوازدهم مجلس در نخستین نشست علنی این دوره برگزار شد.

تاریخ درج خبر : ۱۴۰۳/۰۳/۰۷ - ۹:۰۲