آرشیو روز: می 28, 2024

شهردار منطقه ۱۵، در بازدید صبحگاهی از محور خیابان شهید رضایی در ناحیه یک این منطقه، از تحول ۳ محور منتخب قدیمی ترین محلات ناحیه یک با اجرای طرح الگوی خدمت خبر داد.

تاریخ درج خبر : ۱۴۰۳/۰۳/۰۸ - ۱۵:۴۲

آیین آغازیین جلسه ارزیابی بهره‌وری و تعالی صنایع و معادن ( ایمیدرو) با حضور مدیرعامل، معاونین، کارکنان فولاد سنگان و ارزیابان سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران در فولاد سنگان آغاز شد.

تاریخ درج خبر : ۱۴۰۳/۰۳/۰۸ - ۱۵:۳۴

مجری طرح ایجاد زیر بناها در معادن بزرگ و مناطق معدنی کشور اعلام کرد: سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران؛ 33 قرارداد مطالعاتی در حوزه های راهسازی و برق رسانی به طول 924 کیلومتر را طی سال 1402به اجرا گذاشت.

تاریخ درج خبر : ۱۴۰۳/۰۳/۰۸ - ۱۴:۵۲

کرسی سلامت اجتماعی و توسعه یونسکو، پس از بررسی و ارزیابی 10 ساله مسئولیت‌های اجتماعی بانک پاسارگاد در حوزه‌ سلامت اجتماعی و آموزش‌ از این بانک با اهدای تندیس و لوح مسئولیت اجتماعی تقدیر کرد.

تاریخ درج خبر : ۱۴۰۳/۰۳/۰۸ - ۱۴:۵۱

سخنگوی ستاد انتخابات کشور با تاکید بر اینکه افراد فاقد شرایط دوازده‌گانه ریاست جمهوری ثبت‌نام نمی‌شوند، به داوطلبان چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری توصیه کرد که پیش از مراجعه به ستاد برای ثبت نام، حتما اطلاعیه شماره یک این ستاد را که ناظر بر شرایط ثبت نام است، مطالعه و از واجد شرایط بودن خود اطمینان حاصل کنند.

تاریخ درج خبر : ۱۴۰۳/۰۳/۰۸ - ۱۴:۳۴

وزیر نیرو با بیان اینکه مطابق قانون کار صنایع مستقر در شهرک‌های صنعتی و صنایع مشابه در فصل گرم ۶ روز در هفته و به صورت شبانه روزی برق تحویل خواهند گرفت، افزود: این صنایع تنها یک روز ثابت در هفته با هماهنگی وزارت صمت و شرکت شهرک‌های صنعتی تعطیل خواهند بود.

تاریخ درج خبر : ۱۴۰۳/۰۳/۰۸ - ۱۴:۲۷

سخنگوی اقتصادی دولت گفت: بانک جهانی و نهادهای بین المللی نه نگاه های دلسوزانه به مردم دارند و نه دولت آیت الله رییسی؛ اما میزان رشد اقتصادی کشور به قدری بوده که امکان چشم پوشی نداشته است. رشد اقتصادی سال جاری و سال آینده در پیش‌بینی‌های بانک جهانی بیش از رشد ۱۴۰۲ است.

تاریخ درج خبر : ۱۴۰۳/۰۳/۰۸ - ۱۲:۴۴

محمدباقر قالیباف با کسب ۱۹۸ رای به‌عنوان رئیس مجلس دوازدهم انتخاب شد.

تاریخ درج خبر : ۱۴۰۳/۰۳/۰۸ - ۹:۳۱