آرشیو روز: می 29, 2024

سرپرست ریاست جمهوری با اشاره به وضعیت مطلوب و رو به بهبود شاخص‌های اقتصادی کشور و گزارش‌های مجامع و سازمان‌های بین‌المللی در این رابطه و پیش‌بینی‌های آنها درباره استمرار این روند، وزیر امور اقتصادی و دارایی و رئیس کل بانک مرکزی را مامور کرد تا این گزارش‌ها را جمع‌آوری و نسبت به اطلاع‌رسانی موثر از آنها به افکار عمومی اقدام لازم را به عمل آورند.

تاریخ درج خبر : ۱۴۰۳/۰۳/۰۹ - ۱۴:۲۳

محله نیایش (اسلام آباد) همزمان با آئین عملیات اجرایی 200هزار واحد مشکونی قرارگاه جهادی مسکن در یکصد و بیست و سومین پویش امید و افتخار که محمد مخبر، مدیر قوه مجریه، مهدی چمران، رئیس شورای اسلامی شهر تهران علیرضا زاکانی شهردار تهران، و جمعی از مسئولان کشوری و شهری حضور داشتند به طور رسمی آغاز شد.

تاریخ درج خبر : ۱۴۰۳/۰۳/۰۹ - ۱۴:۱۳

دکتر نجارزاده یکی از حلقه های مفقوده در استفاده از ابزارهای جدید تامین مالی در بنگاه ها و زنجیره ارزش را آموزش کارکنان نظام بانکی دانست و اظهارداشت: آموزش درست و آشنایی مطلوب کارکنان نظام بانکی از ابزارهای جدید تامین مالی زنجیره ای برای معرفی به صاحبان صنایع و مدیران بنگاه های اقتصادی و تولیدی به توسعه کشور، رشد تولید و موفقیت بانک ها کمک خواهد کرد.

تاریخ درج خبر : ۱۴۰۳/۰۳/۰۹ - ۱۴:۰۴

معاون طرح های توسعه معدن و صنایع معدنی ایمیدرو شرایط تخصصی و عمومی واگذاری پهنه های معدنی و فرآیند آن را تشریح کرد.

تاریخ درج خبر : ۱۴۰۳/۰۳/۰۹ - ۱۲:۳۵

معاون خدمات شهری و محیط‌زیست شهرداری منطقه١٢ تهران از استقرار امکانات، تجهیزات، عوامل اجرایی و نیروی کارگری به‌منظور آماده‌سازی غرفه خدمات‌رسانی و پذیرایی از زائران در آستانه برگزاری مراسم سی و پنجمین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) و گرامیداشت شهدای مظلوم خدمت در بهشت زهرا (س) خبر داد.

تاریخ درج خبر : ۱۴۰۳/۰۳/۰۹ - ۱۲:۱۲

شرکت بیمه ملت، در راستای حمایت از کارکنان وزارتخانه‌ها، سازمان‌ها و شرکت‌های دولتی و نیز شرکت‌های خصوصی و کلیه بنگاه‌های تولیدی و اقتصادی در طول دوران اشتغال و دوران بازنشستگی، طرح «بیمه زندگی و بازنشستگی تکمیلی کارکنان» را ارائه کرد.

تاریخ درج خبر : ۱۴۰۳/۰۳/۰۹ - ۱۲:۱۰

سرپرست وزارت خارجه در خصوص احتمال توقف چندماهه مذاکرات رفع تحریم‌ها به دلیل در پیش‌رو بودن انتخابات ایران و آمریکا، گفت: تبادل پیام‌ها هیچگاه قطع نشده و الان نیز جاری است.

تاریخ درج خبر : ۱۴۰۳/۰۳/۰۹ - ۱۱:۵۲

یازدهمین دوره «جشنواره ستارگان روابط‌ عمومی ایران»، سه نشان ویژه «ستاره ملی ارتباطی مدیر ارشد» برای مدیرعامل ایرانسل و «ستاره طلایی روابط ‌عمومی» و «ستاره ملی روابط ‌عمومی» را به ایرانسل اعطا کرد. ایرانسل برای چهارمین سال متوالی در این جشنواره، مورد تقدیر و شایسته دریافت نشان‌های ویژه، قرار گرفت.

تاریخ درج خبر : ۱۴۰۳/۰۳/۰۹ - ۱۱:۳۹

صندوق های درآمد ثابت، شیوه‌ای کم‌ریسک برای سرمایه‌گذاری به شمار می‌روند. در این میان، صندوق‌های متعددی در تالار شیشه‌ای وجود دارند اما کدام‌یک بازدهی بالاتری را برای سرمایه‌گذاران خود به ارمغان آورده است؟

تاریخ درج خبر : ۱۴۰۳/۰۳/۰۹ - ۱۱:۱۲

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور از تخصیص ۶۲۰۰ میلیارد تومان برای پرداخت باقیمانده مطالبات پاداش پایان خدمت معلمان بازنشسته سال ۱۴۰۰ خبر داد.

تاریخ درج خبر : ۱۴۰۳/۰۳/۰۹ - ۱۱:۰۴

وزیر کشور گفت: ورود خودرو‌های حمل و نقل عمومی ایران به داخل عراق مشکلی ندارد، اما ورود خودرو‌های شخصی با توجه به میزان ترافیک در ایام اربعین در عراق مشکل است و زائران نمی‌توانند حمل و نقل شخصی داشته باشند.

تاریخ درج خبر : ۱۴۰۳/۰۳/۰۹ - ۱۱:۰۰

یک منبع موثق به خبرنگار عصر اقتصاد گفت: بانک مرکزی قصد دارد برای کنترل بازار ارز و جلوگیری از شیطنت جدید برخی دلالان روز چهارشنبه و پنج شنبه در تهران مبادرت به مداخله کند و همچنین برای دو روز تعطیلی نیز با هماهنگی های صورت گرفته با تزریق ارز در بازار سلیمانیه نیز اشباع خواهد شد.

تاریخ درج خبر : ۱۴۰۳/۰۳/۰۹ - ۱۰:۵۶

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی با اشاره به این‌که مصوبه کنکوری این شورا، مصوبه‌ای قطعی است و سال‌های آینده هم اجرا می‌شود، گفت: «این مصوبه اگر عزیزان پیشنهادهایی دارند یا نواقصی بر این مصوبه در نظر دارند؛ شورای عالی انقلاب فرهنگی با روی باز می‌پذیرد، گوش می‌دهد و ما آمادگی تکمیل مصوبه را داریم؛ اما اینکه دخالت معدل نمرات لغو شود؛ این حتما اتفاق نمی‌افتد و اصل مصوبه تغییر پیدا نخواهد کرد».

تاریخ درج خبر : ۱۴۰۳/۰۳/۰۹ - ۹:۴۹