آرشیو روز: ژوئن 12, 2024

ساعت کاری شعب کیش و قشم بانک آینده تغییر کرد.

تاریخ درج خبر : ۱۴۰۳/۰۳/۲۳ - ۱۶:۳۷

بانک آینده هم‌گام با ارائه و توسعه محصولات و خدمات الکترونیکی خود، به‌عنوان بانکی پیش‌رو با صدور «سفته الکترونیکی» دسترسی مردم و کسب‌و‌کارها به ‌اوراق تجاری را تسهیل کرده و مشتریان این بانک می‌توانند بدون حضور در شعب از خدمات مذکور، بهره‌مند شوند.

تاریخ درج خبر : ۱۴۰۳/۰۳/۲۳ - ۱۶:۳۶

مدیر عامل بانک توسعه تعاون اعلام داشت این بانک در مسیر ماموریت های توسعه ای خود در سطح ملی، برای مشارکت آحاد مردم در مسیر جهش تولید اعتمادسازی کرده است.

تاریخ درج خبر : ۱۴۰۳/۰۳/۲۳ - ۱۶:۲۸

بانک ملی ایران پرداخت وام قرض الحسنه را در راستای حفظ و تقویت سنت پسندیده قرض الحسنه و رفع احتیاجات ضروری و خُرد مالی مشتریان، متقاضیان و گروه های هدف سازمان های حمایتی تحت مدیریت صندوق پس انداز ملی ایران همواره یکی از اولویت ها و سیاست های مهم اعتباری خود در نظر دارد و به آن عمل می کند.

تاریخ درج خبر : ۱۴۰۳/۰۳/۲۳ - ۱۶:۲۱

بهزاد شیری مدیرعامل بانک از رتبه ششم و هفتم پست بانک ایران در بین تمام شرکت‌ها و بانک‌های دولتی در سه سال متوالی در دو شاخص پرسودترین شرکت و بیشترین سود انباشته خبر داد.

تاریخ درج خبر : ۱۴۰۳/۰۳/۲۳ - ۱۵:۵۷

دکتر آیت‌اله ابراهیمی مدیرعامل بانک سپه برای کمک به زنده نگه داشتن فرهنگ جهاد و خدمت به مردم، همزمان با اجرای پویش «چله خدمت» طی سفر به استان کرمان از شرکت‌های صنعتی و معدنی گل‌گهر و گهرزمین سیرجان بازدید کرد.

تاریخ درج خبر : ۱۴۰۳/۰۳/۲۳ - ۱۵:۵۴

شرکت «توسعۀ نوآوری نفت و گاز مپنا» با مأموریت‌هایی با محوریت نوآوری در نحوۀ نقش‌آفرینی در صنعت نفت و گاز به بخش نفت و گاز گروه مپنا پیوست.

تاریخ درج خبر : ۱۴۰۳/۰۳/۲۳ - ۱۵:۵۲

چهارمین جلسه کمیته راهبری با حضور امین ابراهیمی مدیرعامل، محمد نیکوکار قائم‌مقام مدیرعامل در امور بهره برداری و توسعه، مشاوران مدیرعامل و جمعی از معاونان و مدیران گروه فولاد خوزستان روز سه‌شنبه ۲۲ خردادماه ۱۴۰۳ در سالن همایش شهدای مدافع حرم استان واقع در ورزشگاه شهدای فولاد خوزستان برگزار شد.

تاریخ درج خبر : ۱۴۰۳/۰۳/۲۳ - ۱۵:۵۰

رئیس هیئت عامل سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران با حضور در معدن موته ، اتاق طلای جدید این معدن را افتتاح کرد.

تاریخ درج خبر : ۱۴۰۳/۰۳/۲۳ - ۱۵:۰۴

موثقی نیاگفت: ارایه تسهیلات صندوق بیمه معدنی ضمن حمایت از معدنکاران، اشتغالزایی و رونق تولید را به همراه خواهد داشت و این صندوق برنامه های خود را با هدف تحقق این مهم پیگیری کند.

تاریخ درج خبر : ۱۴۰۳/۰۳/۲۳ - ۱۵:۰۳

به دستور شهردار منطقه چهار تهران بازدیدهای سرزده از ارزیابی عملکرد نواحی ۹ گانه درنظافت معابر نواحی توسط مشاور شهردار صورت می گیرد‌.

تاریخ درج خبر : ۱۴۰۳/۰۳/۲۳ - ۱۴:۴۶

شرکت فولاد سنگان در سال 1403 تلاش کرد تا توسعه را با سرعت بالایی اجرایی کند.

تاریخ درج خبر : ۱۴۰۳/۰۳/۲۳ - ۱۳:۲۷

شهردار منطقه ۱۵ از تداوم برخورد با خانه‌های پلاک قرمز در این منطقه خبر داد.

تاریخ درج خبر : ۱۴۰۳/۰۳/۲۳ - ۱۳:۰۳

شهردار منطقه۱۲ در نشست مشترک با رئیس بیمارستان سینا ، ضمن گفت وگو در خصوص ظرفیت ها و مشکلات این بیمارستان، بر لزوم همراهی مدیریت شهری با نظام سلامت تاکید کرد.

تاریخ درج خبر : ۱۴۰۳/۰۳/۲۳ - ۱۲:۵۸

شهردار منطقه ۲ گفت: در آستانه عید سعید قربان جایگاه موقت عرضه و ذبح بهداشتی دام با هدف ارائه خدمات به شهروندان متقاضی انجام سنت نبوی، در حال آماده سازی است

تاریخ درج خبر : ۱۴۰۳/۰۳/۲۳ - ۱۲:۵۶

جلسه بررسی مرحله دوم طرح ۳۶۰ درجه در منطقه ۳ با حضور سید محمد فیاض  مدیرکل هماهنگی، نظارت و کنترل معاونت هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران، حمید جوانی شهردار منطقه ۳، جمعی از معاونین، شهرداران نواحی ششگانه و مدیران این منطقه برگزار شد.  

تاریخ درج خبر : ۱۴۰۳/۰۳/۲۳ - ۱۲:۵۵

کارگزاری توسعه سهند در راستای ارائه ارتقا کیفیت خدمات به مشتریان خود باشگاه مشتریان را راه‌اندازی کرد.

تاریخ درج خبر : ۱۴۰۳/۰۳/۲۳ - ۱۲:۵۲

لنز ایرانسل، تلویزیون اینترنتی اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، رقابت‌های جام ملت‌های اروپا (EURO 2024) را به صورت زنده پخش می‌کند و برای تماشا و پیش‌بینی این مسابقات، جوایز ویژه‌ای تدارک دیده است.

تاریخ درج خبر : ۱۴۰۳/۰۳/۲۳ - ۱۲:۲۹

وزیر ارتباطات گفت: یک بسته رایگان هدیه ۲۰ گیگابایتی برای ترافیک پیام‌رسان‌های داخلی در نظر گرفتیم.

تاریخ درج خبر : ۱۴۰۳/۰۳/۲۳ - ۱۲:۲۵

معاون حقوقی رئیس جمهور گفت: پرونده فرش‌های نفیس کاخ سعد آباد مفتوح بوده و تا الان رأیی صادر نشده و از ۴۸ فرشی که به سرقت رفته شده هنوز هیچ فرشی پیدا و تحویل ما نشده است.

تاریخ درج خبر : ۱۴۰۳/۰۳/۲۳ - ۱۲:۰۲

وزیر نفت از افتتاح و بهره‌برداری از سکوی ۱۳ آلفای پارس جنوبی و آغاز عملیات فاز دوم میدان نفتی مشترک یادآوران خبر داد.

تاریخ درج خبر : ۱۴۰۳/۰۳/۲۳ - ۱۰:۴۵

رئیس پلیس فتای فراجا از رصد جریانات مرتبط با چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در فضای مجازی خبرداد.

تاریخ درج خبر : ۱۴۰۳/۰۳/۲۳ - ۱۰:۳۳