آرشیو روز: ژوئن 15, 2024

۲۲۸ فعالیت با موضوع خدمات شهری، فنی و عمران، حمل و نقل و ترافیک و اجتماعی و فرهنگی در ۸ محور منتخب طرح «الگوی خدمت» در محلات شهرداری منطقه ۱۵ انجام می شود.

تاریخ درج خبر : ۱۴۰۳/۰۳/۲۶ - ۱۸:۱۸

بسته اینترنت رایگان ۲۰ گیگابایتی هدیه وزارت ارتباطات، برای استفاده در سکوهای منتخب داخلی همزمان با تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری، برای مشترکان ایرانسلی در دسترس قرار گرفت.

تاریخ درج خبر : ۱۴۰۳/۰۳/۲۶ - ۱۸:۰۹

بسته 20 گیگابایت اینترنت رایگان همراه اول به عنوان هدیه ایام انتخابات ریاست جمهوری 1403 از طریق #100* قابل فعالسازی است.

تاریخ درج خبر : ۱۴۰۳/۰۳/۲۶ - ۱۸:۰۷

سامانه ارتباط مردمی ۲۰۲۱ مخابرات استان تهران، سامانه ای جامع برای پاسخگویی به سوالات و رفع موانع و مشکلات مخابراتی مشتریان مخابرات استان تهران است.

تاریخ درج خبر : ۱۴۰۳/۰۳/۲۶ - ۱۸:۰۲

شهرداری منطقه2 تهران با اعلام فراخوان از هنرمندان و طراحان دعوت کرد تا در مسابقه طراحی حجم و المان شهری میدان صنعت مشارکت کنند.

تاریخ درج خبر : ۱۴۰۳/۰۳/۲۶ - ۱۷:۳۸

رهبر معظم انقلاب اسلامی ظهر امروز در دیدار صمیمانه با جمعی از جوانان مدال‌آور در المپیادهای دانش‌آموزی و دانشجوییِ داخلی و جهانی،‌ جوانان نخبه را مایه «امیدواری فراوان،‌ عمیق و حقیقی» خواندند و گفتند: کشور به یک خیزش علمی نیاز دارد و نخبگان جوان عامل اصلی تأمین این نیاز ملی هستند.

تاریخ درج خبر : ۱۴۰۳/۰۳/۲۶ - ۱۷:۰۴

مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی ایران از پیشرفت ۳۵ درصدی پروژه بار برگشتی خبر داد و گفت: این پروژه تا پایان سال به بهره برداری می رسد.

تاریخ درج خبر : ۱۴۰۳/۰۳/۲۶ - ۱۷:۰۱

به منظور خدمات رسانی بهینه به شهروندان همزمان با روز عید سعید قربان و روز عرفه، جایگاه های عرضه و ذبح بهداشتی دام در منطقه ۴ برپا می شود.

تاریخ درج خبر : ۱۴۰۳/۰۳/۲۶ - ۱۶:۲۵

معاون برنامه‌ریزی و تحول بانک قرض‌الحسنه مهر ایران گفت: حدود ۴۰ درصد متقاضیان، وام کمتر از ۲۰ میلیون تومان با کارمزد صفر درصد دریافت کرده‌اند.

تاریخ درج خبر : ۱۴۰۳/۰۳/۲۶ - ۱۶:۲۳

بانک شهر با هدف معرفی ظرفیت ها و خدمات برتر خود و به منظور بهره برداری حداکثری از پتانسیل های موجود در کارت هواداری پرسپولیس، اقدام به برگزاری «جشنواره پرسپولیسی های شهر» کرده است.

تاریخ درج خبر : ۱۴۰۳/۰۳/۲۶ - ۱۶:۲۲

دبیر کارگروه کنترل بازار املاک و مستغلات با اعلام اینکه ۱۶ هزار و ۵۰۰ بنگاه مشاور املاک غیرمجاز در کشور وجود دارد، اعلام کرد: بنگاه‌های املاک غیرمجاز با مراجعه به سامانه ملی مجوزها می‌توانند در کمتر از ۲ هفته مجوز دریافت کنند.

تاریخ درج خبر : ۱۴۰۳/۰۳/۲۶ - ۱۶:۲۱

اداره کل سازمان و بهبود روشها بانک، آیین نامه پنجره واحد خدمات حمایتی ایرانیان مصوب هیات وزیران را به روسای ادارات ستادی و مستقل پست بانک ایران ابلاغ کرد.

تاریخ درج خبر : ۱۴۰۳/۰۳/۲۶ - ۱۵:۴۳

فرشید فرخ نژاد، مدیرعامل بانک ملت در سفر دو روزه به منطقه ویژه عسلویه با مدیران عامل 15 مجموعه بزرگ پتروشیمی در این منطقه دیدار و گفت و گو کرد.

تاریخ درج خبر : ۱۴۰۳/۰۳/۲۶ - ۱۵:۱۶

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای با اشاره به جنایات رژیم بی‌رحم و البته رو به زوال رژیم صهیونیستی در غزه تاکید کردند: مسئله برائت، امسال برجسته‌تر از گذشته است زیرا فجایع غزّه جای هیچگونه ملاحظه و مماشات باقی نگذاشته است و این برائت باید در قول و عمل ملت‌ها و دولت‌ها خود را نشان دهد و عرصه را بر جلادان و حامیانشان تنگ کند.

تاریخ درج خبر : ۱۴۰۳/۰۳/۲۶ - ۱۳:۱۸

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اعلام اینکه دولت به دنبال اجرای طرح کالابرگ الکترونیکی به شیوه جدید است، گفت: یکی از تاکیدات رئیس جمهور شهید تداوم اجرای طرح کالابرگ بود که دستور بازطراحی آن را برای اجرا داده بودند.

تاریخ درج خبر : ۱۴۰۳/۰۳/۲۶ - ۱۳:۰۰