آرشیو روز: ژوئن 18, 2024

شركت معدنی و صنعتی چادرملو در دو ماهه ابتدايی 1403 موفق به كسب درآمد 90 هزار و 218 ميليارد و 304 ميليون ريالی شد.

تاریخ درج خبر : ۱۴۰۳/۰۳/۲۹ - ۱۶:۰۷

سرپرست ریاست‌جمهوری در تماس تلفنی با اسدالله عباسی استاندار گیلان دستور لازم را برای بررسی دقیق ابعاد حادثه و ایمنی بیمارستان قائم (عج) رشت صادر کرد.

تاریخ درج خبر : ۱۴۰۳/۰۳/۲۹ - ۱۵:۵۲

شهردار منطقه ۴ تهران در روند بازدید از پروژه های در حال اجرای این منطقه گفت: بازدید مستمر از فرآیند پروژه های عمرانی از اقدامات مهم مدیریت شهری است که کیفیت و کمیت بالای کار را سبب می شود.

تاریخ درج خبر : ۱۴۰۳/۰۳/۲۹ - ۱۵:۵۰

جلسه اتاق حل مساله معاونت اجتماعی با موضوع "گسترش تجمعات اجتماعی و مذهبی و فرهنگی در محلات کم‌برخوردار قلب طهران" با حضور جمعی از مدیران اجتماعی برگزار شد.

تاریخ درج خبر : ۱۴۰۳/۰۳/۲۹ - ۱۵:۴۷

رئیس هیات عامل ایمیدرو به شرکت ICS (وابسته به ایمیدرو و مستقر در روسیه)، ماموریت داد تا موضوع دریافت خدمات فنی مهندسی اکتشاف و استخراج عمیق سنگ آهن از شرکت های روسی را پیگیری کند.

تاریخ درج خبر : ۱۴۰۳/۰۳/۲۹ - ۱۵:۴۳

بررسی عملکرد شرکت بیمه پاسارگاد در سال ۱۴۰۲ نشان می‌دهد که ۲۰ درصد بیشتر نسبت به سال های گذشته سرمایه گذاری کرده که از این محل سود قابل توجهی را کسب کرد.

تاریخ درج خبر : ۱۴۰۳/۰۳/۲۹ - ۱۴:۵۵

شهردار ناحیه۷ منطقه2 گفت: شهروندان علاقمند به باغبانی وکشاورزی می توانند به صورت عملی مراحل کاشت، داشت و برداشت گونه‌های گیاهی، گیاهان دارویی و سبزیجات فصلی را در مزرعه خانوادگی باغ راه فدک تجربه ‌کنند.

تاریخ درج خبر : ۱۴۰۳/۰۳/۲۹ - ۱۴:۵۱

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه2 از اجرای طرح آراستگی شهر با عنوان "باغچه آراسته" در بزرگراه شهید همت خبر داد.

تاریخ درج خبر : ۱۴۰۳/۰۳/۲۹ - ۱۴:۵۰

معاون فنی و عمران منطقه ۱۵ از تسریع روند پیشرفت پروژه های عمرانی در منطقه ۱۵ خبر داد گفت: مقبره الشهدای بوستان ولیعصر(عج)، کلینک گل و گیاه بوستان فدائیان اسلام و پروژه احداث ۱۴ چشمه سرویس بهداشتی در بوستان های آزادگان و کوی آزادی به زودی به اتمام خواهد رسید.

تاریخ درج خبر : ۱۴۰۳/۰۳/۲۹ - ۱۴:۳۱

مدیر مخابرات منطقه تهران در همایش جهاد تبیین با موضوع «حضور حداکثری برابر است با انتخاب اصلح»، به تشریح نقش مخابرات در تامین زیرساخت های ارتباطی انتخابات ریاست جمهوری پرداخت.

تاریخ درج خبر : ۱۴۰۳/۰۳/۲۹ - ۱۳:۴۵

بر اساس داده‌های کانون بانک‌ها و مؤسسات اعتباری خصوصی در آبان‌ماه سال 1402، بانک آینده با سهم از بازار 12.4 درصدی، رتبه دوم سهم از بازار مانده منابع اشخاص را به‌خود اختصاص داد.

تاریخ درج خبر : ۱۴۰۳/۰۳/۲۹ - ۱۳:۱۸

بازنشستگان صندوق بازنشستگی کشوری می‌توانند تا ۱۵ تیرماه سال‌جاری، اسناد هزینه‌های درمانی خود مربوط به ابتدای سال ۱۴۰۳ تا پایان اردیبهشت ماه را به شعب و نمایندگان منتخب اعلام شده از سوی شرکت بیمه ملت ارائه دهند.

تاریخ درج خبر : ۱۴۰۳/۰۳/۲۹ - ۱۳:۱۳

انجمن اتیسم ایران در دومین رویداد "جشن پنجره‌ها‌" از حمایت و همراهی گروه مالی پاسارگاد و گشودن پنجره‌های امید بر روی کودکان اتیسم قدردانی کرد.

تاریخ درج خبر : ۱۴۰۳/۰۳/۲۹ - ۱۳:۱۲

ترم جدید آموزش بازی‌سازی در انستیتو ملی بازی‌سازی برگزار می‌شود. این دوره آموزشی در انستیتو ملی بازی‌سازی در 4 دپارتمان فنی، هنری، طراحی و عمومی طراحی شده است.

تاریخ درج خبر : ۱۴۰۳/۰۳/۲۹ - ۱۲:۳۵

بسته‌های ترکیبی جدید همراه اول به مناسبت دهه ولایت با تخفیف ویژه ارائه شد.

تاریخ درج خبر : ۱۴۰۳/۰۳/۲۹ - ۱۲:۳۱

بیش از ۶۰ طرح سرمایه گذاری به صندوق سرمایه‌گذاری خطرپذیر شرکت سنگ آهن مرکزی ایران رسیده که با بررسی‌های انجام شده، سه طرح در مرحله عقد قرارداد و سه طرح دیگر نیز در مراحل پایانی برای سرمایه گذاری است.

تاریخ درج خبر : ۱۴۰۳/۰۳/۲۹ - ۱۲:۲۷

آیگپ، امکان رهگیری مرسولات پستی را از طریق این اپلیکیشن برای کاربران خود فراهم کرد.

تاریخ درج خبر : ۱۴۰۳/۰۳/۲۹ - ۱۲:۱۰

شرکت اقتصادی نگین گردشگری ایرانیان تصمیم خود را برای افزایش سرمایه شرکت از مبلغ ۳.۰۰۰ میلیارد ریال به ۱۰.۵۰۰ میلیارد ريال از محل سود انباشته اعلام کرد.

تاریخ درج خبر : ۱۴۰۳/۰۳/۲۹ - ۱۲:۰۵

تشکیل مجمع عمومی سالیانه از مهمترین مواردی است که در پایان هر سال برای بررسی صورت های مالی و ارزیابی شرکت توسط حسابرسان و ارائه گزارش به سهامداران برگزار می گردد. نتیجه یک سال برنامه ریزی و اقدام توسط تیم مدیریتی به سهامدار راهی برای مشارکت و هماهنگی بیشتر است. در همین راستا مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت صنایع معدنی فولاد سنگان برای سال مالی منتهی به 29 اسفند ماه ۱۴۰۲ در ۲۳خرداد با حضور سهامداران شرکت، هیئت مدیره، معاونین و مدیران فولاد سنگان برگزار شد.

تاریخ درج خبر : ۱۴۰۳/۰۳/۲۹ - ۱۲:۰۴

بانک ملی ایران در راستای حمایت از اقشار مختلف جامعه و ایجاد سهولت دسترسی عموم مردم برای دریافت وام قرض الحسنه و با نرخ ۲ تا ۴ درصدی، اقدام به اجرای طرحی با نام«مهربانی ملی»کرده است که علاقمندان می توانند با مشارکت در این طرح تا سقف سه میلیارد ریال (300 میلیون تومان) وام قرض الحسنه دریافت کنند.

تاریخ درج خبر : ۱۴۰۳/۰۳/۲۹ - ۱۰:۵۹

علیرضا بلگوری، مدیرعامل بانک اقتصادنوین به‌عنوان رئیس شورای‌ عالی کانون بانک‌ها و موسسات اعتباری خصوصی انتخاب شد.

تاریخ درج خبر : ۱۴۰۳/۰۳/۲۹ - ۱۰:۵۸

هم‌زمان با فرارسیدن عید سعید قربان، بیستمین شعبه شرکت بیمه ملت در اسلامشهر با هدف خدمت رسانی مناسب‌تر و تسهیل دسترسی عموم مردم و بازنشستگان عزیز صندوق بازنشستگی کشوری به خدمات این شرکت افتتاح شد.

تاریخ درج خبر : ۱۴۰۳/۰۳/۲۹ - ۱۰:۵۶

بانک ملت صورت های مالی حسابرسی نشده سال مالی منتهی به 29 اسفند 1402 را منتشر کرد که بر این اساس، سود خالص این بانک 316 درصد رشد کرده است.

تاریخ درج خبر : ۱۴۰۳/۰۳/۲۹ - ۱۰:۵۵

آیین امضا تفاهم‌نامه همکاری با باشگاه دانش‌پژوهان‌ جوان در محل ساختمان هزاره بانک پاسارگاد برگزار شد.

تاریخ درج خبر : ۱۴۰۳/۰۳/۲۹ - ۱۰:۵۲