در راستای تکریم مشتریان گرامی و پاسخ به سوالات آن ها درباره رمز دوم پویا، میز خدمت بانک رفاه در مرکز ارتباط با مشتریان این بانک (فراد) برقرار است.

  به گزارش همت خبر به نقل از روابط عمومی بانک رفاه کارگران، به منظور شفاف سازی، پاسخ گویی به سوالات و آگاهی بخشی مشتریان گرامی، میز خدمت بانک در مرکز ارتباط با مشتریان بانک رفاه (فراد) برقرار است.
بر اساس این گزارش، کارشناسان بانک در حوزه خدمات الکترونیک، هر روزه در ساعات اداری (۸ الی ۱۸) به سوالات مشتریان گرامی درباره رمز دوم پویا پاسخ گو هستند.

(Visited 13 times, 1 visits today)
دسته بندی: بانک، بیمه و بورس برچسب ها:

به اشتراک بگذارید :

مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد