فرمانده کل ارتش گفت: اخراج آمریکا از منطقه به یک مطالبه عمومی در سراسر منطقه تبدیل شده است.

 امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران در آغاز جلسه شورای عالی فرماندهان در ستاد ارتش ضمن تسليت به خانواده هاي محترم عزادار و ملت شريف ايران گفت: حادثه هوایی اخیر که منجر به جان باختن جمعی از هموطنان عزيزمان شد، تلخ و غم انگیز بود و موجب تأثر قلبي حافظان امنيت كشور در نيروهاي مسلح شده است.

امیر سرلشکر موسوی با ابراز همدردی عميق با خانواده هاي صبور و بزرگوار حادثه هواپيما  و تقدير از اظهارات كامل، واضح و صادقانه  فرمانده كل سپاه پاسداران انقلاب اسلامي در  مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: مطمئناً از نگاه مردم قدرشناس ايران اسلامي و خانواده‌های بزرگوار جان باختگان، يك خطاي انساني هرگز دستاوردهاي عظیم، امنيت آفرين و عزت بخش سپاه پاسداران را به محاق نخواهد برد.

وی تاکید کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی طی چهار دهه گذشته و عمر پر برکت انقلاب، در همه صحنه های حساس نظامي، امنيتي و سازندگي حضور فعال داشته و دستاوردهای این نهاد انقلابی، خاری در چشم دشمنان انقلاب بوده است.

فرمانده كل ارتش با اشاره به تلاش آمريكا در اجراي عمليات رواني در پي شكست هاي متعدد خود افزود:  امروز ايران اسلامي به برکت خون شهیدان به ویژه شهدای جبهه مقاومت و فداکاری فرزندان ملت در نیروهای مسلح از اقتدار، عزت و امنیت مطلوب برخوردار است.

فرمانده کل ارتش افزود: بی تردید، حماسه بزرگ حضور مردم غیور دو کشور ایران و عراق  در مراسم عظیم تشییع سردار سلیمانی و شهدای مقاومت و ضربه کوبنده موشکی به پايگاه مهم ارتش تروريست آمریکا، از یک سو انسجام و اقتدار  ايران و از سوی دیگر ضعف و ناتوانی دشمن را به نمایش گذاشت.

امیر سرلشکر موسوی افزود: آحاد ملت و کارکنان نیروهای مسلح باید همانند گذشته با حفظ هوشیاری و بصیرت انقلابی اجازه ندهند دشمن از رویداد اخیر و احساسات پاک خانواده های جان باختگان عزیز برای تضعیف موقعیت نظام و ناامن سازی کشور بهره‌برداری کند.

وی گفت: دشمن در حوزه‌های نرم و سخت از نظام سیلی خورده و در موقعیت ضعف و انفعال قرار گرفته است و هم‌اکنون اخراج آمریکا از منطقه به یک مطالبه عمومی در سراسر منطقه تبدیل شده است.

فرمانده کل ارتش خاطرنشان کرد: مطمئناً ارتش جمهوری اسلامی ایران با همراهي سپاه پاسداران انقلاب اسلامی وسایر قوای مسلح، تحت فرماندهي حکیمانه فرمانده معظم کل قوا تا آخرین نفس برای استقلال، امنیت و سربلندی ملت بزرگ ایران تلاش می کند و با پشتوانه مردم بصير و انقلابي  اجازه نخواهد داد، آمریکای جنایتکار به دستاورد هاي ارزشمند نظام و سپاه پاسداران  خدشه اي وارد كند.

امیر سرلشکر موسوی تاکید کرد: امروز آسمان ایران برای همه پروازها امن تر از گذشته است و آماده ارایه خدمات به پروازهای مختلف است.

(Visited 11 times, 1 visits today)
دسته بندی: اخبار اصلی, ایران, تیتر یک, سیاسی برچسب ها:

به اشتراک بگذارید :

مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد