مدیرعامل برند زیبو گفت: ما در زیبو تلاش کردیم که به طراحان داخلی بها دهیم و هدفمان این است که مردم با افتخار برند ایرانی بپوشند.

  به نقل از اکوناپرس، سینا کازرونیان که در تلویزیون اینترنتی ایران ریتیل شو حضور پیدا کرده بود درباره چگونگی آغاز به کار برند زیبو گفت: سالها در خارج از کشور زندگی می کردم و با توجه به تحصیل و کاری که در انگلیس داشتم دیدم فرصتی که در ایران برای رشد هست بسیار زیاد است. در ایران تولید کنندگان خوبی داریم که نتوانستند تبدیل به برند شوند؛ در سال ۹۳ ما برند زنانه ای نداشتیم که بتواند به صورت فشن خوب کار کند.
وی ادامه داد: با هدف اینکه بتوانیم برند فشن زنانه در ایران راه اندازی کنیم وارد ایران شدم و با توجه به سابقه پدرم در تولید بستری ایجاد شد که وارد بحث ریتیل شدم و اولین فروشگاه خود را در مگامال راه اندازی کردیم.
کازرونیان مطرح کرد: برند زیبو را قبلا در انگلستان ثبت کرده بودیم و حوزه فعالیت زیبو چیز دیگری بود و من به ایران بازگشتم تا برند را در حوزه پوشاک جلو ببریم. در ادامه به طراحان داخلی بها دادیم و از آنها استفاده کردیم، هدفمان این بود که مردم با افتخار برند ایرانی بپوشند.
مدیرعامل برند زیبو درباره فروش آنلاین در دوران کرونا گفت: در سال گذشته ضربه های زیادی خوردیم و این اتفاقات ما را رشد داد و ما پخته تر شدیم. ما در این دوران از ۱۳ تا فروشگاهی که داشتیم ۵ تا را بستیم و ۸ تا از فروشگاه هایمان کار می کنند ولی حتی چه از لحاظ ریالی و چه از لحاظ تعداد بیشتر از ۱۳ تا فروشگاه قبلی فروش می کنند. در این شرایط صنعت پوشاک در حال پوست اندازی است.
وی در پایان با اشاره به اینکه در دوران کرونا توانستیم لباس های ایزوله و ماسک تولید کنیم گفت؛ از مسئولان در خواست می کنم که شرایطی را فراهم کنند که برندهای خارجی به ایران بازگردند تا برندهای داخلی هم رشد کنند و با هم رقابت داشته باشند.

(Visited 52 times, 1 visits today)
دسته بندی: اقتصادی برچسب ها:

به اشتراک بگذارید :

مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد