معاون امور اجتماعي و فرهنگي شهرداری منطقه 4 تهران از برگزاری ویژه برنامه های یلدایی متناسب با ایام کرونایی خبر داد و گفت: در آستانه فرارسیدن شب یلدا، جشنواره بزرگ یلدایی و تقدیر از پزشکان و کادر درمانی از برنامه های شاخص خواهد بود.

 “محمد خادمي” با تبريك فرارسيدن ميلاد با سعادت حضرت زينب (س) و شب يلدا اظهار داشت : تقارن عيد ميلاد با سعادت حضرت زينب (س) و شب يلدا بها نه اي شد تا با رعايت دستور العملهاي بهداشتي ، ضمن حضور در بيمارستانهاي سطح منطقه از زحمات پرسنل كادر درماني به ويژه پرستاران بي ادعا قدرداني كنيم و در شب يلدا با اجراي ويژه برنامه هايی يلدايي درکنار اين عزيزان داشته باشيم .
او با تاكيد بر اهميت ايجاد حس شور و نشاط در ميان گروه هاي اجتماعي دور از كانون خانواده به دليل شيوع ويروس كرونا گفت : با مشاركت مجموعه فرهنگي خادمين فاطمي (س) و كانون هاي ادبي سراي محلات در كنار برپايي كاروان يلدايي ، ديدار و دلجويي از خانواده شهداي مدافع سلامت با عنوان “چله شاهدان” اجرا می شود.
خادمی با اشاره به برنامه هاي فرهنگی منطقه ۴ در شب يلدا گفت: برگزاری جشنواره بزرگ یلدایی و مسابقه مجازی كتابخواني با عنوان يك قاچ كتاب از دیگر اقدامات منطقه ۴ در یلدای ۹۹ است.
وی افزود: در این جشنواره و مسابقه یلدایی، شهروندان می توانند خاطرات یلدا و آثار هنري و دلنوشته های خود را در جهت قدرداني از كادر درماني وجهادگران عرصه سلامت در قالب پادکست، فیلم، عکس و…. به دبیرخانه منطقه ۴ به آدرس ۴http://t.me/farhangi_ ارسال کنند.

(Visited 30 times, 1 visits today)
دسته بندی: اجتماعی, شهری برچسب ها:

به اشتراک بگذارید :

مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد