،شاخص کل بورس امروز، روز خوشی را سپری کرد و با رشد 2.8 درصدی و با 33 هزار و 230 واحدی، در ارتفاع یک میلیون و 183 هزار و 948 واحدی قرار گرفت. شاخص‌ کل هم‌وزن نیز با 0.63 درصد افزایش، با رقم 2 هزار و 705 واحدی در کانال 433 هزار و 129 واحدی کار خود را به پایان رساند.

  تعداد معاملات امروز بازار سرمایه به ۷۹۰هزار معامله به حجم ۵ میلیارد و ۹۶۶ میلیون برگه سهم رسید. ارزش معاملات در بازار امروز ۶۸ هزار و ۶۱۴ میلیارد ریال بود.

نمادهای «فارس»، «فولاد»،‌ «شستا»‌، «فملی»، «کگل» و «کچاد» از تاثیرگذاران مثبت بر شاخص امروز بودند. نمادهای «دانا»،‌ «کاما»، «سیتا»، «ولپارس» و «بترانس» نمادهای پرتراکنش امروز بازار سهام نام گرفتند.

شاخص بازار فرابورس، امروز با رشد به کار خود پایان داد و با ۴۷۹ هزار واحد افزایش در مدار ۱۸ میلیون و ۰۱۰ هزار واحدی قرار گرفت. تعداد معاملات امروز فرابورس ۸۴۷ هزار دفعه معامله با حجم معاملاتی ۲ میلیارد و ۸۹۹ میلیون برگه سهم رسید. ارزش معاملات بازار فرابورس به ۱۶۳ هزار و ۸۰۷ میلیارد ریال رسید.
نمادهای «کگهر»،‌ «بپاس»، «مارون»، «میدکو» و «آریا» از نمادهای تاثیرگذار و «چخزر»، «سپیدار»، «وسپهر»، «شاروم» و «بپیوند» نمادهای پرتراکنش مثبت امروز بازار فرابورس بودند.

برترین گروه های صنعتی بازار امروز خودرو، شیمیایی، فلزات اساسی، سیمان و کانه فلزی بودند که در این بین خودرو با ارزش ۲ هزار و ۲۵۰ میلیارد در خط مقدم برترین صنعت قرار دارد و شاخص های صنعت امروز فنی و مهندسی، فرآورده های نفتی، بانکها، حمل و نقل بودند که روز خوبی را گذراندند.

بیشترین افزایش قیمت را نمادهای «کگل»، «سنیر»، «فجر»‌ و «کچاد» تجربه کردند و نمادهای «ثشرق»، «غدام» و «وپست» با کاهش مواجه شدند.

برترین تقاضا به «شپنا»، «پالایش» و «دارایکم» و برترین عرضه به «کدما»، «خموتور» و «غگرجی» تخصیص داده شد.

(Visited 9 times, 1 visits today)
دسته بندی: بانک، بیمه و بورس, دسته‌بندی نشده برچسب ها:

به اشتراک بگذارید :

مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد