محمود برزگر گفت : اختصاص مبلغ 11 میلیارد و سیصد میلیون ریال وام اشتغال برای 24 پرونده در حوزه های اجتماعی، توانبخشی و پیشگیری در زمینه مشاغل خانگی و خود اشتغالی نمونه ای از اقدامات اداره بهزیستی شهرستان در این راستا بوده است.

  محمود برزگر رئیس اداره بهزیستی شهرستان پاکدشت از اعطای تسهیلات یک میلیارد و صدو سی هزار تومانی اشتغال (مشاغل خانگی و خود اشتغالی) به توانخواهان تحت حمایت خبر داد .
محمود برزگر گفت : از انجا که توانمند سازی و بازتوانی افراد جامعه هدف از گذشته یکی از اهداف دولت و سازمان بهزیستی کشور بوده است و با توجه به شرایط که به دنبال بیماری کرونا برای آحاد جامعه و خصوصاً قشر مددجو و نیازمند، ایجاد آرامش نسبی برای این خانواده‌ها و کاستن از مشکلات آنان از دغدغه های اصلی سازمان بهزیستی است که یکی از راه های تحقق این هدف ایجاد اشتغال موثر و پایدار است.
ایشان در ادامه ضمن این مطلب که در این راستا و براساس اهداف سازمانی تلاش ما و کارشناسان حوزه های تخصصی براین اصل بوده است تا تمامی گروه های تحت پوشش با مداخلات موثر سازمان و جلب مشارکت ها به توانمندی در زمینه مدیریت امور اقتصادی خود برسند افزودند : اختصاص مبلغ ۱ میلیارد و صدو سی میلیون تومان وام اشتغال برای ۲۴ پرونده در حوزه های اجتماعی، توانبخشی و پیشگیری در زمینه مشاغل خانگی و خود اشتغالی نمونه ای از اقدامات اداره بهزیستی شهرستان در این راستا بوده است.
ایشان در پایان پرداخت وام کارا به ۴ نفر به مبلغ ۳ میلیارد و پانصد میلیون ریال ، بهرمندی ۱۹نفر از مددجویان از وام صندو ق امداد و ولایت به مبلغ ۳ میلیارد و هشتصد میلیون ریال را یکی دیگر از اقدامات موثر اداره بهزیستی شهرستان پاکدشت در دستیابی به شعار توانمندی توانخوهان برشمردند.

(Visited 63 times, 1 visits today)
دسته بندی: اجتماعی برچسب ها:

به اشتراک بگذارید :

مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد