در اواخر روز پنج شنبه طی گزارشات مردمی در خصوص مادر و دختر خرد سالی که در داخل یک چادر دریکی از پارکهای پاکدشت بیتوته کرده بودند ، همکاران اورژانس اجتماعی بهزیستی برای سرکشی رسیدگی به وضع این دونفر در محل حضور یافتند.

  محمود برزگررئیس بهزیستی در این خصوص تصریح کرد: برابربا گزارشات مردم در خصوص برپایی چادری در پارک جهت بررسی موضوع با اعزام و مداخله کارشناسان اورژانس اجتماعی بهزیستی شهرستان پاکدشت به محل ، پس از بررسی‌های اولیه انجام شده مشخص شد مادر خانواده که زنی در حدود ۴۰ ساله می باشد دارای سو مصرف مواد مخدر می باشد که به همراه دختر ۷ ساله اش در پارک بیتوته نموده و همکاری لازم در خصوص ارائه اطلاعات از خانواده اش را ندارد.

وی ادامه داد : لذا با توجه به برودت هوا و به جهت پیشگیری از آسیبهای جسمی _ روانی و آسیبهای اجتماعی بیشتر و در راستای صیانت از حقوق شهروندی و کرامت انسانی با هماهنگی های بعمل آمده با ماموران کلانتری۱۵ و اخذ دستور مقام قضایی مادر خانواده به مرکز ترک اعتیاد بانوان و فرزندش به مراکز نگهداری کودکان تحت پوشش بهزیستی شهرستان پاکدشت منتقل شدند .

برزگر گفت : در پایان لازم به ذکر است در ساماندهی افراد یکی از دستگاههای دارای مسئولیت اجتماعی و حمایتی اداره بهزیستی شهرستان می باشد. اما در این زمینه به همکاری سایر دستگاهها و نهادها نیز نیاز می باشد. که امید است من بعد از این همکاری جامع تر و بیشتری در خصوص ساماندهی افراد مذکور داشته باشند.

(Visited 20 times, 1 visits today)
دسته بندی: اجتماعی برچسب ها:

به اشتراک بگذارید :

مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد