شهردار منطقه 6 تهران ضمن تشریح پروژه ولی عصر 1400 گفت: عملیات اجرایی این پروژه از محور میدان ولیعصر(عج) تا تقاطع خیابان زرتشت آغاز شد.

  تورج فرهادی شهردار منطقه ۶ تهران در گفت وگو با خبرگزاری فارس، درباره اجرای پروژه ولی عصر ۱۴۰۰ اظهارداشت: این پروژه در دو حوزه خدمات شهری و محیط زیست و فنی و عمرانی کلید خورده و از عملیات پاکسازی برچسب و بنر، پاکسازی معابر، نظافت باغچه ها، پاکسازی انهار و حوضچه ها و بازپیرایی محدود فضای سبز اصلاح تشتک و کندوکوب تشتک درختان از محور میدان ولیعصر (عج) تا تقاطع خیابان زرتشت آغاز شده است.
وی از نصب بنر، شناسایی و انسداد کلونی موش ها و طعمه گذاری، حذف زوائد، ساماندهی جداره ها، رنگ آمیزی پایه های چراغ و تابلوها و جداول به عنوان دیگر اقدامات در حوزه ساماندهی و ارائه خدمات شهری در این محور نام برد و گفت: ساماندهی پلاک اصناف نیز در این طرح اجرا می شود.
شهردار منطقه ۶ تهران درباره ساماندهی تابلوهای اصناف در محور حضرت ولیعصر(عج) تا تقاطع زرتشت که توسط اداره زیباسازی این منطقه در حال اجراست، گفت: برای ساماندهی تابلوهای اصناف، تابلوهای صنوف که دارای مجوز یا فاقدمجوز هستند شناسایی شده و صدور و ابلاغ اخطار به مالکین تابلوهای غیرمجاز صورت گرفته است.
فرهادی افزود: ساماندهی تابلوهای برخی اصناف در محور حضرت ولیعصر(عج) به منظور شناسایی تابلوهای فرسوده و ساماندهی وضعیت ظاهری این محور و هدایت مالکین تابلو به زیباسازی جهت اخذمجوز تابلو یا ابقاءتابلو صورت می گیرد
شهردار منطقه ۶ تهران همچنین با اشاره به فعالیت معاونت فنی و عمرانی این منطقه در قالب پروژه ولی عصر ۱۴۰۰، گفت: مرمت و ترمیم دریچه ها و مرمت پیاده رو خیابان ولیعصر(عج) آغاز شده است.

(Visited 12 times, 1 visits today)
دسته بندی: شهری برچسب ها:

به اشتراک بگذارید :

مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد