رئیس اداره آموزش و پرورش استعدادهای درخشان استان تهران اوضاع نابسامان نرخ ودیعه مسکن درشهرستان های بزرگ وبه ناچار جمعیت زیادی به شهر پاکدشت مهاجرت می کنند و به این علت شهرستان پاکدشت مهاجر پذیراست.

  بحث مسکن ارزان و بازار کار خوب با توجه به وجود چندین شهرک صنعتی مجاورت شهرستان پاکدشت هستند.

خوب باوجودتلاشهای خوب مسئولین شهرستان متاسفانه هنوزکمبودهای درزمینه فرهنگی،رفاهی آموزشی و پرورشی وجود دارد.

درسال ۹۹ سالی که با شعار جهش تولید آغاز شد شهرستان پاکدشت با وجود تحریم های ظالمانه که بر ما تحمیل شده از تعطیل شدن صنایع تولیدی کوچک وبزرگ و همچنین بیکار شدن کارگران زحمتکش تاحدی جلوگیری کرده ایم .

خوب دراین سال شهرستان پروژه های متعددی هم در هفته دولت ودهه فجر با مشارکت بخش خصوصی و اعتبارات استانی با حضور مسئولین کشوری و شهرستان به بهره برداری رسیده و یا کلنگ زنی شده که با اختصاص بودجه آن پروژه هاهم درزمان مشخص شده افتتاح گردند تا رفاه حال شهروندان عزیز شهرستان شود.

بحث جدی شهرستان بحث کمربندی که واقعادغدغه هم مسئولین شهرستان که به جد در تلاش هستند وهم شهروندان عزیزکه مشکلاتی در بار ترافیک ورودی شهرستان به وجودآورده است.

خوشبختانه با حضور جناب آقای قالیباف رئیس محترم مجلس شورای اسلامی و قول های که به ما دادن انشالله هرچه سریعتراین پروژه عظیم هم به بهره برداری برسد تا بار سنگینی هم از روی دوش مسئولین شهرستان برداشته شود و تا حد زیادی بار ترافیکی کاسته شود.

(Visited 45 times, 1 visits today)
دسته بندی: اجتماعی برچسب ها:

به اشتراک بگذارید :

مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد