در پایان معاملات امروز شاخص کل با رشد ۱۰۲۷۳ واحدی به رقم یک میلیون و ۲۱۰هزار واحدی رسید. شاخص‌ کل هم‌وزن نیز با افت ۰.۰۷ درصدی، با۲۹۲ واحدی در کانال ۴۳۲ هزار و ۳۴۳ واحدی به کار خود پایان داد.

  تعداد معاملات امروز بازار سهام با ۹۹۸ هزار معامله به حجم ۷ میلیارد و ۹۶۶ میلیون برگه سهم رسید. ارزش معاملات در بازار امروز ۸۹ هزار و ۶۳۶ میلیارد ریال بود.

نمادهای «شپنا»، «فولاد»،‌ «شبندر»‌، «شتران» و «نوری» از تاثیرگذاران مثبت بر شاخص امروز بودند و نمادهای «شستا»،‌ «اپال»، «برکت»، «بوعلی» و «خساپا» نمادهای پرتراکنش امروز بازار سهام بودند.

شاخص بازار فرابورس نیز با رشدی ۳۲ واحدی بر مدار ۱۷ میلیون و ۱۱۹ هزار واحدی قرار گرفت. تعداد معاملات امروز فرابورس با ۳۷۲ هزار دفعه معامله به حجم معاملاتی ۱ میلیارد و ۲۶۴ میلیون برگه سهم رسید. ارزش معاملات بازار فرابورس نیز ۷۹ هزار و ۸۰۱ میلیارد ریال بود.
نمادهای «بپاس»،‌ «میدکو»، «آریا»، «زاگرس» و «ارفع» از نمادهای تاثیرگذار و «کزغال»، «شاروم»، «وسپهر» و «رافزا» نمادهای پرتراکنش امروز بازار فرابورس بودند.

برترین گروههای صنعتی بازار امروز فرآورده های نفتی، مواد دارویی و خودرویی بودند که در این بین فرآورده های نفتی با ارزش ۳ هزار و ۲۱۱ میلیارد در راس برترین صنعت قرار دارد. شاخص های صنعت امروز تامین آب، برق، گاز، فرآورده های نفتی و شیمیایی بودند که روز سبزی را گذراندند.

بیشترین افزایش قیمت را نمادهای «حفاری»، «غبهشهر» و «مبین»‌ داشتند و نمادهای «وتوسم»، «شکلر» و «پتایر» با کاهش قیمت مواجه شدند.

برترین تقاضا به «سیتا»، «سپاس» و «کمند» و برترین عرضه به «پتایر»، «سنیر» و «خزر» تخصیص داده شد.

(Visited 26 times, 1 visits today)
دسته بندی: بانک، بیمه و بورس برچسب ها:

به اشتراک بگذارید :

مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد