در راستای حمایت و نیز در جهت تلاش برای بهبود کیفیت زندگی جامعه هدف تحت پوشش اداره بهزیستی در شهرستان پاکدشت 1500 بسته شامل لباس نوزادی و کودک به همراه 300 عدد شیرخشک جهت مددجویان دارای پرونده توزیع گردید.

  محمود برزگر رئیس اداره بهزیستی ضمن تاکید بر آغاز سال جدید و لزوم حمایت بیشتر جامعه هدف گفت: همکاران حوزه مشارکتهای مردمی در تلاش هستند تا با حمایت سایر ارگانها و همراهی خیرین گرامی بتوانند گوشه از مشکلات افراد دارای معلولیت و زنان سرپرست خانوار را رفع نمایند.

وی در ادامه با بیان اینکه از ابتدای سال در مناسبتهای گوناگون بسته های معیشتی تهیه و توزیع شده است گفت: علاوه بر مواد غذایی تامین جهیزیه، البسه، شیرخشک، دارو، وسایل کمک آموزشی، لوازم التحریر ، سبد کالا و …. نیز از موارد ضروری برای افراد تحت پوشش میباشد

کامران آتشین معاون مشارکتهای مردمی و اشتغال نیز با بیان اینکه معاونت مشارکتها به شماره تماس ۳۶۰۴۷۶۴۰ در طول ساعات ادارای آماده پاسخگویی به خیرین در خصوص نحوه کمک رسانی به مددجویان میباشد گفت : سازمان بهزیستی کمک هزینه های گوناگونی را در خصوص موارد مختلف از جمله هزینه درمان، کمک هزینه معیشتی و …. در نظر گرفته که بصورت متوالی با بررسی و تائید مددکاران به مددجویان ارائه میشود که علاوه بر تمامی اینها همکاران حوزه مشارکت با پیشتیبانی خیرین همواره در جهت رفع نیازهای جامعه هدف سازمان در حال تلاش میباشند.

(Visited 35 times, 1 visits today)
دسته بندی: اجتماعی برچسب ها:

به اشتراک بگذارید :

مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد