رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان پاکدشت گفت: به منظور تأمین نیاز شهروندان به میوه و کنترل بازار مصرف، ۱۲۰ تُن پرتقال و سیب از ۲۷ اسفند در پاکدشت توزیع می‌شود.

  «حجت فضلعلی» به ایرنا توضیح داد: با توجه به سهمیه بندی استان تهران، ۹۰ تن پرتقال و ۳۰ تن سیب برای توزیع در شهرستان پاکدشت در نظر گرفته شده که این میوه‌ها از روز ۲۷ اسفند و با نرخ مصوب توزیع می‌شود.

وی با بیان اینکه ۶ مرکز در شهرهای پاکدشت، شریف آباد و فرون آباد نسبت به توزیع این میوه ها اقدام می‌کنند، افزود: با توجه به پیش بینی‌ها نیاز شهرستان با توزیع این میزان میوه تأمین خواهد شد.

فضلعلی ادامه داد: بازرسان اداره صنعت، معدن و تجارت با حضور در مراکز خرید شهرستان، بر روند توزیع میوه نیز نظارت داشته و در صورت مشاهده هر گونه تخلف، با متخلفان برخورد قانونی می شود.

وی با اشاره به تلاش مسوولان شهرستان در کنترل قیمت مرغ در سطح شهرستان گفت: در ماه‌های اخیر و در پی افزایش قیمت مرغ، ۱۴۰ تُن مرغ گرم و منجمد با نرخ مصوب دولتی در شهرستان توزیع شده است.

این مقام مسئول با بیان این‌که جذب سهمیه و توزیع مرغ تنظیم بازار همچنان ادامه خواهد یافت، افزود: توزیع مرغ با مشارکت واحدهای صنفی که در محلات مختلف شهری و روستایی فعالیت دارند، انجام می‌شود.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت پاکدشت یادآور شد: مصرف روزانه مرغ شهرستان ۳۰ تُن است که روزانه چهار تا پنج تُن وارد شهرستان می‌شود و به منظور جلوگیری از تشکیل صفوف طولانی تلاش می‌شود تا این مقدار به روزانه ۱۰ تُن افزایش یابد.

فضلعلی تأکید کرد: بازرسان اداره صمت به طور مستمر و شبانه از چهار کشتارگاه مستقر در شهرستان بازدید و با تخلفات مربوط به عرضه خارج از شبکه برخورد می‌کنند.

(Visited 21 times, 1 visits today)
دسته بندی: اخبار اصلی, صنعت و معدن برچسب ها:

به اشتراک بگذارید :

مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد