غالب تعاملات روزمره بسیاری از ما در شرایط کرونا، به انجام چند گپ و گفت در بستر مجازی و شاید انجام یکی دو مورد امور بانکی خلاصه شود؛ «بله» هر دو امکان را در اختیار کاربران خود قرار داده به طوری که با امکانات و خدمات متنوع آن، دیگر نیاز به نصب هیچ پیام رسان یا سامانه بانکی نخواهید داشت.

  با «بله» به راحتی با دیگران گفتگو کنید، در ارتباط باشید و کارهای بانکی خود را انجام دهید.

خرید، پرداخت و ارسال رسید در بستر گفت و گو (چت)، پرداخت وجوه خرد و کلان برای انواع خدمات و محصولات در گروه‌ها و کانال‌های فروشگاهی، اهدا به کانال‌های خیریه معتبر، جذب سرمایه جمعی (جمع‌سپاری تأمین مالی)، اتصال به انواع بسترهای خدمات اداری ـ سازمانی، مدیریت آسان و دقیق پرداخت‌ها، امکان بکارگیری دستیارهای هوشمند (Bot) و انواع واسط‌های برنامه‌نویسی (API) کارآمد و متنوع (برای زبان‌های گوناگون)، استفاده از امکانات تعاملی در ارائه انواع خدمات اعم از پیام‌رسانی و مالی (مانند کانال‌های رسمی شرکت‌ها و سازمان‌ها، کانال‌های فروش کالا و خدمات و…)، دسترسی همیشگی، مطمئن و راحت به ترکیبی از خدمات بانکی مانند خرید شارژ، عملیات کارت به کارت، پرداخت قبوض خدماتی، پرداخت خلافی خودرو، پرداخت عوارض خروج از کشور و… از جمله خدمات مالی، اجتماعی و پیام رسانی بله است.

این اپلیکیشن در یکی از شرکت‌های زیرمجموعه شرکت داده ورزی سداد، با حمایت و پشتیبانی بانک ملی ایران توسعه یافته است و اکنون سهم قابل توجهی در تراکنش‌های مالی مشتریان نظام بانکی دارد.

(Visited 16 times, 1 visits today)
دسته بندی: بانک، بیمه و بورس برچسب ها:

به اشتراک بگذارید :

مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد