حجت فضلعلی رئیس اداره صمت شهرستان پاکدشت اعلام کرد: با توجه به افزایش عرضه مرغ در مورخ پانزدهم فروردین حدود ۲۳تن مرغ با پیگیری اداره صمت توزیع گردید و سعی بر آن داریم در روزهای آتی نیز سهمیه مرغ بیشتری جذب نماییم تا نیاز شهرستان به صورت صد در صدی برطرف گردد. رئیس اداره […]

  حجت فضلعلی رئیس اداره صمت شهرستان پاکدشت اعلام کرد: با توجه به افزایش عرضه مرغ در مورخ پانزدهم فروردین حدود ۲۳تن مرغ با پیگیری اداره صمت توزیع گردید و سعی بر آن داریم در روزهای آتی نیز سهمیه مرغ بیشتری جذب نماییم تا نیاز شهرستان به صورت صد در صدی برطرف گردد.

رئیس اداره صمت شهرستان در ادامه و پس از بازدید میدانی از روند پخش مرغ گرم تنظیم بازار شهرستان گفت: متقاضیان عرضه مرغ گرم تنظیم بازار می توانند با مراجعه به اتحادیه سهمیه فوق را دریافت و با قیمت مصوب هر کیلو ۲۴۹۰۰ تومان به شهروندان عرضه نمایند.

این مقام مسئول همچنین افزود قطعه بندی مرغ ممنوع بوده و بازرسان اداره صمت و اتاق اصناف و بسیج اصناف شهرستان با همیاری دیگر دستگاه های نظارتی در این خصوص اهتمام و حساسیت به عمل می آورند و از تمام ظرفیت موجود برای تنظیم و تعادل قیمت مرغ استفاده می کنیم .

(Visited 63 times, 1 visits today)
دسته بندی: اجتماعی برچسب ها:

به اشتراک بگذارید :

مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد