جلسه تودیع مدیر سابق و معارفه مدیر جدید شعب استان کهگيلويه و بويراحمد بانک مهر ايران با حضور پدرام، رئيس هيأت مديره بانک برگزار شد.

  در این جلسه که با حضور محسن پدرام، رئیس هيأت مديره و يوسف نجدي مدير امور استان‌هاي بانک برگزار شد. الماس مجيدي گزارش عملکرد دوره خدمت خود به‌عنوان مدير استان كهگيلويه و بويراحمد را ارائه داد.
پدرام، رئیس هیأت مدیره و عضو ناظر استان کهگیلويه و بويراحمد ضمن ارائه گزارش از عملکرد مديريت استان، بر تلاش بيشتر براي جذب منابع و تجهيز شعب تأکيد کرد.
وی خواستار دقت بیش از پیش به مسئله بهداشت و درمان در ایام حساس بيماري کرونا شد تا همکاران به سلامت از اين برهه گذر کنند.
در ادامه جلسه نجدی، مدیر امور استان‌ها در خصوص آمار و منابع بانک و استان کهگیلویه و بويراحمد، شرايط و جايگاه استان کهگيلويه و بويراحمد در کشور و بهبود عملكرد شعب و به تبع آن استان كهگيلويه و بويراحمد مطالبي را مطرح كرد.
وی با توجه به فراهم شدن زیرساخت سخت‌افزاری و نرم‌افزاری به روز، خواستار حرکت شتابان به سمت بانک هوشمند توسط همکاران شد.
نجدی در پایان نیز از زحمات الماس مجیدي در مدت زمان حضور در بانک مهر ايران تقدير کرد و به مهرداد آرمين براي حضور در پست جديد تبريک گفت.
مهرداد آرمین مدیر شعب استان کهگیلویه و بويراحمد نيز از زحمات و تلاش‌هاي مجيدي در مدت زمان تصدي پست مديريت قدرداني و ابراز اميدواري کرد روند رو به رشد استان کهگيلويه و بويراحمد با سرعت بيشتر براي دستيابي به اهداف تعيين شده، طي شود.

(Visited 15 times, 1 visits today)
دسته بندی: بانک، بیمه و بورس برچسب ها:

به اشتراک بگذارید :

مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد