معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه 4 از آراستگی و زیباسازی بیش از 120 مسجد و مدرسه در طرح استقبال از بهار 1400 و در آستانه ماه مبارک رمضان خبر داد .

  “حمیدرضا فرخی” با اعلام این خبر گفت: در بهار ۱۴۰۰ و با نزدیک شدن به ماه مبارک رمضان مانند سال های گذشته باهدف مهیا ساختن مسجد برای حضور مردم و شهروندان شمال شرق تهران در این اماکن مذهبی و معنوی رسیدگی و نماسازی به بیش از ۱۲۰ مسجد منطقه در حال اجراست.

او اضافه کرد: در این عملیات به علت شیوع ویروس کرونا علاوه بر آراسته کردن و نظافت مساجد به ضدعفونی این مکان های مذهبی نیز رسیدگی شد.

فرخی در ادامه گفت: در ادامه این عملیات از آنجا که مدارس شهر تعطیل بوده از این فرصت استفاده شد و رسیدگی به مدارس نیز در سال جدید در حال انجام است.

معاون خدمات شهری منطقه ۴ گفت:” در این راستا نماسازی ، سیمانکاری و رنگ آمیزی مدرسه دولتی امام جواد(ع) در محلات آسیب پذیر منطقه یکی از اقدامات انجام گرفته در این زمینه است.

فرخی افزود: شستشوی نما و معبر و تمامی در و پنجره های مساجد از جمله مسجد الزهرا (ع) و نیز رسیدگی ویژه به سازه پرتابل مساجد از اقدامات انجام گرفته در این عملیات است.

(Visited 48 times, 1 visits today)
دسته بندی: شهری برچسب ها:

به اشتراک بگذارید :

مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد