رییس بهزیستی شهرستان پاکدشت در نشست با مدیران مراکز مثبت زندگی شهرستان پاکدشت بر تسریع در تکمیل فرآیندهای اجرایی و عملیاتی در این مراکز تاکید کرد.

  محمود برزگر در این جلسه که با هدف بررسی وضعیت پرونده های واگذاری به مراکزمثبت زندگی برگزار شد ؛ خواستار تسریع در فعالیت ها و اتمام مراحل بازدید از منزل مددجویان جهت تکمیل فعالیت ها و تسریع ارائه خدمات به اقشار تحت پوشش شد.

برزگر در ادامه ضمن ارائه مطالبی پیرامون اصول مددکاری و اهمیت این حرفه بعنوان شاخص اصلی ارائه خدمات به گروههای هدف خواستار آشنایی هر چه بیشتر مددکاران با شیوه های نوین مددکاری و شرکت در کارگاههای آموزشی و تخصصی مرتبط گردید .

وی افزود: همچنین اقدامات و خدمات این مراکز بر پایه دانش مددکاری خواهد بود و این مراکز کلیه خدمات سطح یک بهزیستی از جمله تشکیل پرونده‌های جامعه هدف، کلیه امور پیشگیرانه از جمله توانمند سازی و … را ارائه می‌دهند و مددکاران باید دقت نظر و حساسیت بیشتری دربارگذاری تمامی مدارک مددجویان درسامانه بکار گیرند.

لازم به ذکر است در پایان کارشناسان به مرور دستورالعمل مراکز مثبت زندگی پرداختند و پس از تبادل نظر جلسه با ختم صلواتی پایان یافت.

(Visited 12 times, 1 visits today)
دسته بندی: اجتماعی برچسب ها:

به اشتراک بگذارید :

مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد