true
true
true
اداره کل روابط عمومی بانک سپه در جشنواره ستارگان روابط عمومی ایران موفق به دریافت دو لوح ستاره مدیریت روابط عمومی و ستاره طلایی روابط عمومی شد.
true
فیلیپ بورمانس و رئیس جشنواره ستارگان روابط عمومی ایران، خطاب به دکتر غلامرضا اسکندری رئیس اداره کل روابط عمومی بانک سپه در لوح ستاره مدیریت روابط عمومی آمده است: فرصت خدمت در حرفه فاخر روابط عمومی و مدیریت آن، فرصتی نیکو و خاطرهای ماندگار است، بهویژه زمانی که این فرصت، همراه با مدیریت اثربخش و مطلوب باشد و بتواند در ارائه خدمت به ذینفعان حوزه مربوط به خود، اقدامات ارزندهای ارائه کند.
هیئتداوران «جشنواره ستارگان روابط عمومی ایران با اعطای لوح «ستاره مدیریت روابط عمومی» به جنابعالی لازم میداند از درخشش و توفیقات آن مدیر ارجمند در سال ۱۳۹۹ در منصب مدیریت روابط عمومی بانک سپه تقدیر کند. امید آنکه همچنان شاهد حضور موفق شما در عرصه مدیریت روابط عمومی باشیم.»
بر اساس این گزارش اداره کل روابط عمومی بانک سپه پس از بررسیهای انجام شده توسط هیئتداوران جشنواره موفق به کسب بیشترین امتیاز در بین روابط عمومیهای ستاره سال ۱۳۹۹ و دریافت لوح (ستاره طلایی روابط عمومی) نیز شد.
غلامرضا اسکندری نیز با بیان اینکه کسب موفقیتهای واصله تصادفی نیست و بر اساس برنامهریزیهای صورت گرفته، استراتژی تدوینشده و تلاش شبانهروزی همکارانم در روابط عمومی بانک سپه به دست آمده است، اظهار داشت: بیشک برنامهریزی و برنامه محوری از ضروریات کسب موفقیت و دستیابی به اهداف و شاخصهای موردنظر است و با همین اصول امروز شاهد خبرهای خوبی در بانک سپه هستیم.
وی تصریح کرد: استراتژیهای کاربردی متناسب با واقعیتها و شرایط موجود در تمام بخشها خصوصاً با توجه به مأموریت ملی ادغام تدوین و به مرحله اجرا درآمد.
رئیس اداره کل روابط عمومی بانک سپه، تدوین استراتژی مشخص رسانهای، تغییر ساختار نشریات بانک، دیجیتالسازی نشریات بانک از ابتدا تاکنون را ازجمله اقدامات مهم دو سال اخیر در روابط عمومی برشمرد و افزود: مستندسازی فعالیتهای ادغام در بانک بهویژه حوزه روابط عمومی، ایجاد فضایی آرام و بدون حاشیه که ماحصل تعامل مناسب با رسانهها در کنار تعامل با وزارت اقتصاد، بانک مرکزی و بانکهای ادغامی بود، دلیلی بر استفاده بهینه از ظرفیتهای روابط عمومی و کاربرد خردمندانه آنها در فرآیند ادغام بانکها میباشد.
اسکندری یکسانسازی هویت بصری بانکهای ادغامی، فراهمسازی مقدمات راهاندازی و تجهیز اتاق مانیتورینگ تلویزیونهای شعب بهصورت متمرکز را ازجمله اقدامات مؤثر دیگر روابط عمومی در سال گذشته ذکر کرد و افزود: تهیه دستورالعمل نظام آراستگی بانک سپه، راهاندازی شیفت غیر اداری ۱۵۵۷ بهمنظور خدمات مسدودی کارت و درگاههای بانک و نیز فراهمسازی مقدمات یکسانسازی مراکز پاسخگویی بانکها، تدوین و اجرای کمپین داخلی از دیگر اقدامات این اداره کل بوده است.
(Visited 34 times, 1 visits today)
true
true
true
شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید
- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد