شهردار منطقه ۶ تهران به مناسبت ۲۸ خرداد ماه ۱۴۰۰ پیامی را به شرح زیر منتشر کرد:

۲۸ خرداد ماه روز پیروزی ملتی بود که در بطن حوادث و تنگناهای تحمیلی خط عبری عربی و غربی با حضور یکپارچه خود رشادت و فهم عمیق خود از تاریخ و مناسبات داخلی و بین المللی را به رخ کشید . مردمی که عمق استراتژیک نظام هستند و در توفان حوادث و با وجود دشواری های معیشتی و اقتصادی تمام قد از هویت فکری و تمامیت ارضی و کیان سیاسی جمهوری اسلامی ایران دفاع کردند .

انتخابات و صندوق رای و مشارکت جامعه در تعیین سرنوشت فردای ایران سه گانه ای استراتژیک است که استراتژی های دشمنان این ملت و وطن عزیزمان را نقش بر آب خواهد کرد و برای همه ما چه شهروند و چه مسئول صیانت و تکریم جایگاه این سه عنصر مهم ضرورتی عینی و مهم و اجتناب ناپذیر است . ضرورتی که از دامان و بطن عشق به ایران بیرون می آید و نمودی از ایران دوستی ، اسلام گرایی و درک تاریخی ملتی بزرگ از جایگاه و استعداد های خود است .

۲۸ خرداد روزی تاریخی بود و آزمون بزرگ ملت تقویت و تعمیق انسجام و اتحاد و وحدت طبقات مختلف اجتماعی و لایه های متفاوت جامعه برای فردای ایران و تهران است . فردای روشن و امید بخش که جز در سایه همدلی و برادری دسترسی و نیل به آن میسور و میسر نخواهد بود . در سایه این امید است که تکثر و تفاوت به تجمع و تفاهم بدل می شود ، ایران در مسیر توسعه و اقتدار حرکت می کند و تهران در امتداد زیبایی و آرامش و امید گام بر می دارد و در نهایت پویایی و بالندگی و رشد ایران مظلوم و مقتدر را رقم می خورد.

ایده عمیق سردار شهیدمان حاج قاسم سلیمانی که ایران را حرم خواند ، اویی که قهرمان ملی و همنشین و همراه همیشگی دل های عاشقان ایران است همچنان بر تارک اندیشه و افکار و قلب های ما حک شده است . دفاع از این حرم و خانه را باید در مکتب و گفتمان چون اویی جست و کنکاش کرد . کافیست آن واژه مقدس و مفهوم عمیق بر سنگ مزار سردار دلها را دوباره بخوانیم .

به عنوان شهروند شهرم تهران و وطنم ایران این حماسه را به مقام معظم رهبری ، مردم شریف و آگاه تهران ، رئیس جمهور منتخب و اعضای منتخب شورای شهر تهران تبریک عرض می کنم و از عمق جان و اوج باورم به فردای ایران ، برای کشورم ایران اقتدار و اتحاد روز افزون ، برای شهرم تهران آرامش و امنیت و آسایش و برای همشهریان عزیزم فردایی آکنده از زیبایی، امید و آبادی را از درگاه حضرت حق مسالت می نمایم .

(Visited 18 times, 1 visits today)
دسته بندی: شهری برچسب ها:

به اشتراک بگذارید :

مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد