تور خبری اداره بهزیستی شهرستان پاکدشت به مناسبت گرامیداشت هفته بهزیستی، صبح دیروز با حضور رئیس بهزیستی و اصحاب رسانه‌ برگزار شد.

  در این تورخبری که با رعایت پروتکل های بهداشتی در محل بنیاد اندیشه و احسان توحید برگزار شد، محمود برزگررئیس بهزیستی شهرستان پاکدشت ، ضمن تشریح فعالیت‌های خود، به سوالات خبرنگاران پاسخ دادند.
گفتنی است؛ خبرنگاران در این محل از نزدیک در جریان فعالیت این کارگاه تولیدی منبت کاری روی چوب توانخواهان موفق تحت حمایت این اداره در عرصه اشتغال و کارآفرینی قرار گرفتند.

در این بازدید برزگر با اشاره به این موضوع که معلولیت محدودیت نیست اذعان نمود: فرد دارای معلولیت در کنار محدودیت‌هایی که دارد، از توانمندی‌های بسیاری برخوردار است که می‌تواند با شناخت استعداد، توانمندی، اعتماد به نفس، خودباوری، مسئولیت پذیری و انتخاب صحیح در مسیر اشتغال گام بردارد و موفقیت های چشمگیری کسب نمایند. همان گونه که شما در کارآفرینی موفقیت‌های خود را نشان داده‌اید.

وی افزود: هدف اصلی سازمان بهزیستی تلاش در جهت تغییر نگرش‌های افراد جامعه نسبت به معلولیت، ایجاد نگرش مثبت، افزایش مشارکت، حضور اجتماعی و توانمندسازی این افراد است.

برزگر خاطر نشان کرد: ایجاد فرصت‌های شغلی مناسب می‌تواند زمینه مساعدی را جهت رشد اقتصادی و استقلال فردی را برای فرد دارای معلولیت فراهم سازد.

در خاتمه بهمن آبادی توانخواه موفق ضمن تشکر از رئیس اداره بهزیستی، مسائل و مشکلات خود در حوزه اشتغال را مطرح کرد.

(Visited 49 times, 1 visits today)
دسته بندی: اجتماعی برچسب ها:

به اشتراک بگذارید :

مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد