جمارانی فرماندار پاکدشت بصورت سرزده از اداره جهاد کشاورزی بازدید کرد وبا بررسی روند فعالیت های این اداره در جریان مسائل و مشکلات کشاورزان و دامداران و گلکاران شهرستان قرار گرفت.

  در این بازدید جمارانی فرماندارپاکدشت ضمن دیدار با رئیس و کارکنان‌ این مجموعه بیان داشت:تکریم ارباب رجوع ، رسیدگی به مشکلات و وظیفه‌ شناسی را نخستین اولویت مدیران ادارات دانست و افزود: ادارات بایستی با نظم و انضباط کاری و ورود و خروج‌های منظم در جهت تسریع کار ارباب رجوع وقت شناسی لازم را داشته باشند.
جمارانی با بیان اینکه رشد و شکوفایی  تمام توانمندیهای بخش کشاورزی که یکی از ظرفیت های مهم شهرستان است توسعه پایدار و اشتغالزایی را به دنبال خواهد داشت.
وی افزود: اگر استعدادهای کشاورزی شهرستان را بتوانیم در مسیر درست هدایت کنیم شاهد پیشرفت و شکوفایی شهرستان خواهیم بود.
نماینده عالی دولت در پاکدشت با تاکید بر تقویت بخش کشاورزی پاکدشت تصریح کرد: خاک حاصلخیز ، دانش کشاورزی و بسترهای لازم برای رونق کشاورزی در شهرستان فراهم است و باید این بخش هرچه بیشتر تقویت شود.
جمارانی فرماندار پاکدشت بر علمی سازی کشاورزی در این شهرستان تاکید کرد و بیان داشت : استفاده از روش های مدرن کشاورزی و بهره گیری از فناوری های روز دنیا باعث توسعه ، بهره وری و خودکفایی در کشاورزی خواهد شد.
وی ضمن اشاره به این موضوع که علمی سازی برای کشاورزی پاکدشت یک ضرورت جدی است تصریح کرد : به منظور توسعه کشاورزی شهرستان اقدامات خوبی توسط جهاد کشاورزی انجام شده است اما متاسفانه تعدادی از کشاورزان در فعالیت های خود از روشهای سنتی استفاده میکنند و این موضوع علاوه بر یک آسیب و چالش مهم باعث تولید محصولات بی کیفیت ، هدر رفتن آب و آسیب رساندن به ترکیبات مغذی در خاک میشود.
وی همچنین تصریح کرد : اجرای روش های علمی و فن آوری های نوین در حوزه کشاورزی و سایر صنایع وابسته به آن تاثیر بسیار مهمی در افزایش درآمد کشاورزان و گسترش تولیدات و محصولات این حوزه خواهد شد.
جمارانی همچنین در ادامه سخنانش با تاکید بر استفاده از روش های نوین آبیاری از رئیس اداره جهاد کشاورزی خواست بصورت ویژه و بیش از پیش پیگیر توسعه و ایجاد صنایع تبدیلی و فرآوری محصولات کشاورزی در شهرستان باشد.

(Visited 46 times, 1 visits today)
دسته بندی: اجتماعی برچسب ها:

به اشتراک بگذارید :

مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد