شهردار منطقه 11 گفت: با توجه به محدودیت هایی که به دلیل شیوع بیماری کرونا به وجود آمده؛ تولید فیلم های آموزشی گل و گیاه و انتشار در شبکه های اجتماعی از سوی مرکز تام این منطقه آغاز شد.

  نصراله آبادیان با اشاره به لزوم رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله اجتماعی که لغو تمام برنامه های حضوری را در پی داشته است؛ افزود: به منظور رفاه حال شهروندان و علاقمندان به نگهداری گل و گیاه ، مرکز تام اداره فضای سبز اقدئام به ایجاد راه های ارتباطی به صورت مجازی از طریق کانال تلگرام و صفحه اینستگرام کرده است.
آبادیان ادامه داد: به این منظور فیلم های آموزشی متنوع در خصوص موضوعات مختلف گل و گیاه از جمله آشنایی با آفات و بیماری های گیاهی و روش های کنترل آن ها، نگهداری گیاهان آپارتمانی، اصول سبزیکاری و بذرکاری، طراحی فضای سبز و آشنایی با درختچه های زینتی، روش های مختلف پیوند و… توسط کارشناسان مرکز تام تهیه و در شبکه های مجازی مرکز تام برای بهره مندی علاقمندان به گل و گیاه قرار می گیرد.
او در ادامه گفت : هم چنین لایوهای آموزشی در صفحه اینستگرام برگزار و روش های تکثیر و قلمه زدن به صورت عملی و زنده آموزش داده می شود که بازخورد خوبی توسط مخاطبین داشته و مورد استقبال علاقه مندان قرار گرفته است.
به گفته شهردار منطقه ۱۱، علاقه مندان به گل و گیاه می توانند از آموزش های تخصصی مرکز تام در شبکه های مجازی استفاده و سوالات خود را مطرح و در کوتاهترین زمان پاسخ خود را دریافت کنند.
آدرس کانال تلگرام: t.me/tammantaghe11
اکانت تلگرام جهت مشاوره: @razi_park
آدرس صفحه اینستگرام: @clinic_giahpezeshki_11

(Visited 10 times, 1 visits today)
دسته بندی: شهری برچسب ها:

به اشتراک بگذارید :

مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد