جلسه رئیس اداره بهزیستی و رئیس کمیته امداد امام با حجت الاسلام لزومی امام جمعه شهرستان در کمیته امداد شهرستان برزگرار شد.

  این جلسه با حضور حجت الاسلام لزومی امام جمعه شهرستان ، محمود برزگر رئیس بهزیستی پاکدشت و رئیس کمیته امداد ،کارشناسان سپاه و دو مرکز نیکوکاری در دفتر رئیس کمیته امداد برگزار شد .
برزگر ضمن تشکر از برگزاری این جلسه گفت: سازمان بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی (ره) دو نهاد خدماتی به جامعه هدف و نیازمندان بوده و می توانند همسو و هم جهت هم حرکت نموده تا بتوانند خدمات بهتری ارائه نمایند.

برزگر افزود :تشکیل پرونده درموارد معلولیت در بهزیستی با رعایت تمام موازین و دستورالعمل ها پذیرش بیماران دارای معلولیت در مراکز شبانه روزی از مصوبات جلسه بود .
. حجت الاسلام لزومی امام جمعه شهرستان با اشاره به اینکه کار خیر در جامعه و کشور ما از فرهنگی دیرینه برخوردار است گفت: ادیان الهی همواره بر دستگیری و خیررسانی به افراد محروم و آسیب دیده تاکید فراوان داشته اند تا جایی که کار خیر را سبب رستگاری، سلامت روحی و زدودن گناهان برشمرده اند
حاج آقا لزومی بیان کرد : این نوع جلسات که منجر به وحدت رویه در شهرستان میگردد را تایید و بر هم افزائی بهتر تاکید داشتند.

(Visited 12 times, 1 visits today)
دسته بندی: اجتماعی برچسب ها:

به اشتراک بگذارید :

مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد