تعداد فزاینده ای از شرکت های بزرگ در سراسر جهان از بیت کوین و سایر ارز های دیجیتالی برای سرمایه گذاری ، اهداف عملیاتی و معاملاتی استفاده می کنند ، استفاده از ارز رمزها برای انجام تجارت ، فرصت ها و چالش های زیادی را به همراه داشته و همچنین شفافیت را به دنیای تجارت الکترونیک وارد کرده است اما مانند هر رمز دیگری ، خطرات ناشناخته و انگیزه های قوی نیز در این تکنولوژی دیجیتالی وجود دارد.
ارزهای رمزنگاری شده ارزهای دیجیتالی هستند که از رمزنگاری برای ایمن سازی و تأیید تراکنش ها در شبکه استفاده می کنند. رمزنگاری نیز برای مدیریت و کنترل ایجاد چنین ارزهایی استفاده می شود. بیت کوین و اتریوم نمونه هایی از ارزهای رمزنگاری شده هستند که به عنوان ارزهای مجازی در نظر گرفته می شوند ، زیرا کنترل نشده هستند و فقط به شکل دیجیتالی وجود دارند.
همچنین بلاک چین ها فناوری زیربنایی هستند که بر اساس آن ارزها رمزنگاری شده اند ، در واقع یک پایگاه داده الکترونیکی غیر متمرکز و توزیع شده است که در یک شبکه عمومی یا خصوصی به اشتراک گذاشته شده است. هر تراکنش در پایگاه داده بلاک چین بین تعدادی از کاربران به اشتراک گذاشته می شود ، هر یک صحت پایگاه داده را تأیید می کند و از تکمیل معاملات غیر مجاز جلوگیری می کند.
دلیل اصلی این که دنیای ارزهای مجازی اینقدر تکامل یافته این است که آنها در یک سیستم غیرمتمرکز قرار گرفته اند که این بدان معناست که توسط هیچ کشور یا دولت فعلی تنظیم نمی شود. این تفاوت اصلی بین ارزهای رمزنگاری شده و پول سنتی است ، زیرا ارز دوم همیشه مسئول بانک است.
ارزهای دیجیتال امکان دسترسی به گروه های جدید جمعیتی، سرمایه های جدید و منابع نقدینگی را از طریق سرمایه گذاری های مدرن که توکن شده اند و همین طور کلاس دارایی های جدید را فراهم می کند. مطالعات اخیر نشان داده که حداکثر ۴۰% از مشتریانی که پرداختی خود را با رمزگذاری انجام میدهند و مشتریان جدید شرکت هستند ، میزان خرید آنها دو برابر مشتریان کارت اعتباری است که این مسئله به موقعیت کسب و کار شما در این فضا مهم نوظهور برای آینده کمک می کند.
ارزهای دیجیتال راه های جدیدی را برای کمک به کنترل سرمایه شرکت، امکان انتقال مالکیت بدون مرز ، مدیریت خطرات و فرصت های مشارکت در سرمایه گذاری های دیجیتالی ارائه می دهد که به عنوان یک جایگزین موثر یا دارایی متوازن برای پول نقدی عمل می کند ، که ممکن است در طول زمان به دلیل تورم کاهش یابد. در واقع این پتانسیل را دارند که طرز تفکر جامعه در مورد پول را کاملاً تغییر دهند. ظهور بیت کوین ، اتریوم و هزاران ارز رمزنگاری شده دیگر که تنها به شکل الکترونیکی وجود دارند ، بانک های مرکزی جهانی را به تحقیق درباره نحوه عملکرد ارزهای دیجیتال ملی سوق داده است. آنچه ارزهای دیجیتالی را از ارزهای الکترونیکی متداول در حساب های بانکی متمایز می کند این است که هرگز شکل فیزیکی به خود نمی گیرد و همیشه در یک شبکه کامپیوتری باقی می ماند و از طریق ابزارهای دیجیتالی مبادله می شود.
ارزهای رمزنگاری شده بخاطر داشتن مزایای زیادی برای شرکت ها از جمله افزایش فعالیتهای اقتصادی ، ایجاد فرصت های بزرگ برای کشورهای دارای بانک های ضعیف ، پایین آوردن هزینه تراکنش ها ، تقویت قدرت کارافرینان ،نداشتن نرخ بهره و افزایش شفافیت ، ایمنی سازی معاملات می توانند به اقتصاد شرکت و حتی اقتصاد جهانی کمک کنند و در سراسر جهان پذیرفته شده اند همچنین در حال حاضر برنامه های زیادی وجود دارد که استفاده از ارزهای رمزنگاری شده را تسهیل کرده و آنها را به مخاطبان بیشتری نزدیک می کند.
امروزه ارزهای دیجیتال و مزایای آن به موضوعی داغ برای بحث تبدیل شده است . امنیت بالا و ناشناس بودن این ارزهای دیجیتال و بلاک چین ها آن را به گزینه ای جذاب برای کاربرانی که می خواهند معاملات محرمانه انجام دهند تبدیل کرده است. بسیاری از تحلیلگران معتبر تجاری آینده بزرگی و رو به رشدی از بازارها و صنایع را پیش بینی می کنند که در این فناوری نوظهور پیشگام شده اند . اکثر مشاغل بزرگ در حال توسعه توکن اختصاصی خود هستند و این همان است که با پیشرفت های تکنولوژیکی زمان ما همسو است جنبه مهم دیگر این است که وقتی تصمیم به راه اندازی یک ارز رمزنگاری می گیرید ، مجموعه کاملی از ابزارهای بازاریابی قدرتمند و مزایای مصرف کننده را دریافت خواهید کرد که به شما کمک می کند خود را از رقبا متمایز کنید.
از جمله آن ۶ شرکت برتردنیا هستند که دارای ارز رمزنگاری شده خود می باشند تا از قدرت بلاک چین استفاده کنند و مشاغل خود را به سطوح بالاتری برسانند مثل فیس بوک ، المارت ، MUFG ،گروه مالی میتسوبیشی ،آمازون و گوگل.
کمپانی آمازون که غول خرده فروشی دنیا محسوب میشود در حال حاضر از آنچه ارز دیجیتال به نام سکه آمازون توصیف می کند ، استفاده میکند . همچنین بر این اعتقاد است که این ارز می تواند راه را برای پردازش بیش از ۶۰۰ تراکنش در ثانیه هموار کند .
گوگل همچنین به لیست فزاینده شرکت هایی پیوسته که در آینده قصددارند درگیر ارزهای رمزنگاری شده با برند اختصاصی خود باشند یا شرکت فیس بوک با راه اندازی ارز رمزنگاری شده خود به طور بالقوه میتواند تا ۲۰ میلیارد دلار درآمد اضافی ایجاد کند.
برای شروع ایجاد توکن دیجیتالی خود، باید در مورد نام، کاربرد و کد توکن خود وعرضه کل آن تصمیم بگیرید. نام توکن مهم است تا بتوانید تصور کلی از اینکه رمز شما در مورد چه چیزی است، داشته باشید. توصیف کاربرد توکن شما نیز مشتریان یا کاربران بالقوه خود را از اهمیت توکنی که ایجاد می کنید مطلع می کند، کد توکن از این نظر بسیار مهم است که اغلب در هنگام انتقال استفاده می شود. همچنین به عنوان یک کد بازاریابی برای تجارت یا استفاده شخصی شما عمل می کند و در آخر عرضه کل احتمالاً مهمترین جنبه توکن شما است که حداکثر تعداد توکن هایی را که می خواهید ایجاد کنید را تعیین می کند.
حال شما می توانید در ۸ مرحله توکن برند خود را پیاده سازی کنید البته برنامه نویسی پشت ساخت یک توکن منحصر به فرد ، بسیار پیچیده است.
در ابتدایی ترین مرحله باید مورد استفاده خود را بشناسید، مکانیزم اجماع و پلتفرم بلاک چین که مناسب کارتان باشد را انتخاب کنید که در حال حاضر بزرگ‌ترین بلاک‌چین اتریوم است؛ اما کارمزدهای زیاد آن باعث شده است توسعه‌دهندگان به فکر ساخت ارز دیجیتال روی سایر بلاک‌چین‌ها ازجمله زنجیره‌‌ی هوشمند بایننس یا ترون بیفتند.
طی مراحل بعدی گره ها را طراحی کنید و ساختار داخلی( معماری) بلاک چین خود را ایجاد کنید ، مراقب API ها باشید ، رابط کاربری را طراحی کنید و در انتها ارز رمزنگاری شده خود را قانونی کنید
ما معتقدیم که محبوبیت این ارزهای رمزنگاری شده بیشتر یک روند است تا یک شرط بندی مطمئن برای آینده.
به طور کلی ، جذابیت ارزهای رمزنگاری شده در آینده به شما این امکان را می دهد که بر پول خود کنترل نهایی داشته باشید ، این شامل معاملات سریع جهانی و هزینه معاملات کمتر در مقایسه با همه ارزهای موجود است. هنگامی که به درستی مورد استفاده قرار گیرد ، آغازگر بسیاری از سیستم های نوظهور خواهد بود که سیستم اقتصادی جهانی ما را تغییر خواهد داد . سرمایه گذاری در این سیستم ، انقلابی تازه در مسیر ما به سوی رهبران آینده است. ارزهای رمزنگاری شده و فناوری بلاک چین بازده سرمایه گذاری بالقوه و توانایی مدیریت تمام اطلاعات پول را افزایش می دهند و همچنین راهی آسان برای به دست آوردن بازدهی بالا و افزایش نقدینگی است .
اکنون که می دانید چگونه ارز رمزنگاری شده شما می تواند تجارت شما را تقویت کند اگر قصد دارید توکن شما شناخته شده و به کار گرفته شود ، در این باره تصمیم شما روشن و جدی است و برای چالش‌های پیش رویتان آماده هستید تیم رستاک به همراه متخصصین و کارشناسان خبره خود شما را در این راه برای رسیدن به اهداف بالاتر اقتصادی خود همراهی و پشتیبانی می کند اما همچنین در نظر داشته باشید که نگهداری یک پروژه موفق همواره از ساختن آن سخت تر است.
با کارشناسان بلاکچین ما در ارتباط باشید و با استفاده از فرصت های جذاب دنیای جدید توکن اختصاصی خود را ثبت نمائید این به شما کمک می کند که مراحل پیشرفت در کسب و کارتان را سریع تر طی کنید و معاملات روانی را برای مصرف کنندگان یا مخاطبان بازار هدف خودتان کلید بزنید که در نهایت میزان وفاداری مشتریان شما را بالا برده و منجر به گسترش هر چه بیشتر کسب و کار شما نسبت به رقبا را میشود.

(Visited 31 times, 1 visits today)
دسته بندی: یادداشت برچسب ها:

به اشتراک بگذارید :

مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد