سازه مقبره الشهدای بوستان والفجر در منطقه 15 به سبک معماری اسلامی با پیشرفت فیزیکی 30 درصد با هدف پایگاهی برای انجام مراسم فرهنگی و مذهبی در حال احداث است.

  وحیدرضا انارکی محمدی شهردار منطقه با اشاره به اینکه منطقه ۱۵ خاستگاه ۲۰۰۰ شهید والامقام دفاع مقدس است، افزود: قبور شهدای گمنام از برکات این منطقه است که بوستان ها را متبرک کرده اند و به محل دعا و مناجات و نیز پایگاهی برای انجام مراسم فرهنگی و مذهبی تبدیل شده است.

 شهردار منطقه با تقدیر از مشارکت شورایاری، معتمدان محلی و بانیان مردمی در ساخت مقبره الشهدا گفت: شهرداری نیز به سهم خود از این مشارکت مردمی حمایت می کند. 

محمدی در ادامه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر دفاع مقدس و رشادت های آنان در ایجاد امنیت و آرامش افزود: سازه مقبره الشهدای بوستان والفجر گنبدی شکل و دارای ۱۶ ستون و به سبک معماری اسلامی بوده که با مشارکت و همکاری خیرین و مردم، هیات امناء، حوزه بسیج محمد بن عبدالله (ص) ۳۳۱، آستان قدس رضوی و شورایاری محله والفجر و حمایت شهرداری منطقه در حال اجراست. 

به گفته او، گنبد و شبستان مقبره الشهدای احداث و تاکنون عملیات پی کنی انجام شده، الماتورهای فوندانسیون در حال اجراست و سازه فلزی مقبره نیز به صورت پیش ساخته تهیه و به محل انتقال داده شده است. 

 شهردار منطقه در پایان افزود: پروژه در چهار فاز شامل اجرای فوندانسیون، اجرای سازه، پوشش سقف و اجرای سنگ کف و مقبره پیش بینی شده است که اکنون با مشارکت حداکثری و با ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی در حال اجراست و به زودی با نصب سازه به پیشرفت قابل توجهی خواهد رسید.

(Visited 11 times, 1 visits today)
دسته بندی: شهری برچسب ها:

به اشتراک بگذارید :

مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد