ستاد گردشگری شهرداری تهران همزمان با اجرای نخستین سمپوزیوم یکصد سال گردشگری اقدام به اجرای برنامه های فرهنگی و گردشگری در حاشیه این سمپوزیوم کرده است.

  رونمایی از کتاب ” سیر تاریخی گردشگری تهران”، عرضه نشریات و کتابهای ستاد گردشگری و برپایی نمایشگاه کاریکاتور ” تهران و گردشگری” از جمله اقدامات ستاد گردشگری است که در حاشیه برگزاری نخستین سمپوزیوم یکصد سال گردشگری انجام خواهد شد.
کتاب “یکصد سال تهران و گردشگری” با موضوع سیر تاریخی و نقش کلانشهر ها در یکصد سال گردشگری ایران به ویژ
ه خدمات شهری و گردشگری به همت ستاد گردشگری و تالیف دکتر محمد حسین ایمانی خوشخو در ۲۷۳ صفحه منتشر شده است.
کتاب “سیر تاریخی گردشگری تهران” با هدف بازخوانی سیر گردشگری در تهران و تحلیل بررسی نقاط مثبت ، منفی ، فرصت ها و تهدیدها و همچنین ارائه راهکارهایی برای تدوین نقشه راه آینده گردشگری شهری در این کلانشهرتالیف شده و گامی علمی در تصمیم گیری برای تبدیل تهران به قطب گردشگری ایران و جهان است.
نمایشگاه کاریکاتور ” تهران و گردشگری ” از دیگر برنامه های اجرایی این ستاد است که در حاشیه برگزاری نخستین سمپوزیوم یکصد سال گردشگری با ارائه ۴۲ اثر از جاذبه های گردشگری تهران اعم از بناهای تاریخی، فرهنگی، هنری به همراه تاریخچه و معرفی آنها از نگاه ۲۱ کاریکاتوریست برتر کشور برگزار می شود.
شایان ذکر است اولین سمپوزیوم یکصد سال گردشگری در روزهای سه شنبه و چهارشنبه ۲۷-۲۸ مهرماه در دانشگاه علم و فرهنگ برگزار می شود.

(Visited 11 times, 1 visits today)
دسته بندی: شهری برچسب ها:

به اشتراک بگذارید :

مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد