رئیس هیات مدیره بانک توسعه تعاون در سفری دو روزه به استان مرکزی در جریان بازدید از چندین طرح صنعتی گفت: تسهیلات پرداختی بانک در سالجاری به ۳۰۰ هزار میلیارد ریال خواهد رسید.

 رئیس هیات مدیره بانک توسعه تعاون در سفری دو روزه از شرکت های متعددی در استان بازدید و از نزدیک در جریان فعالیت این شرکت ها قرار گرفت.

وی در بازدید از شرکت تعاونی نوید کاران، نیکسان، آلومرول نوین، نورد آلومینیوم و درسا مرغ با بیان اینکه تسهیلات پرداختی در سال گذشته ۲۱۰ هزار میلیارد ریال بوده گفت: پیش بینی میشود با برنامه ریزی های صورت گرفته تسهیلات پرداختی تا پایان سال به ۳۰۰هزار میلیارد ریال برسد.
وی افزود: تعاون با تمام امکانات و منابع موجود در خدمت رونق بخش تعاون کشور است و تقویت ظرفیت های اقتصادی استان از اولویت های بانک می باشد.
فتاحی با اشاره به عملکرد بانک در پرداخت تسهیلات از محل صندوق توسعه ملی تاکید کرد: بانک توسعه تعاون جزو ۵ بانک اول در پرداخت تسهیلات صندوق توسعه ملی است و عملکرد مدیریت شعب استان مرکزی نیز مناسب می باشد.
فتاحی با بیان این مطلب که ادبیات همکاران شعب در جذب مشتریان بسیار حائز اهمیت است افزود: برقراری ارتباط صحیح با افراد و مشتریان از جمله مهارتهای مهم زندگی، نه تنها در محیط کار بلکه در تمامی ابعاد زندگی به شمار می آید که همکاران باید حسن خلق و رفتار صحیح را سرلوحه کار خود قرار دهند .
رئیس هیات مدیره بانک در جلسه بررسی عملکرد شعب استان مرکزی با اشاره به رویکرد وزارت تعاون کار ورفاه اجتماعی در دوره جدید در حفظ اشتغال موجود گفت: مقام عالی وزارت نگاه ویژه ای به بخش تعاون دارد و بانک نیز در همین راستا تمام امکانات و ظرفیت های خود را به کار خواهد گرفت.
وی همچنین با اعلام رضایت از مجموع عملکرد شعب استان مرکزی گفت :باتوجه به ظرفیت های فراوان استان در همه زمینه ها می بایست عملکرد استان در شاخص های عملکردی بسیار بالاتر از وضعیت موجود باشد.

(Visited 8 times, 1 visits today)
دسته بندی: استانها, بانک، بیمه و بورس, مرکزی برچسب ها:

به اشتراک بگذارید :

مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد