حجت الاسلام صدیقی امام جمعه موقت تهران در خطبه های نماز جمعه پایتخت مطالبی در مورد جوانگرایی مطرح کرد.

  آیت الله کاظم صدیقی امام جمعه موقت تهران در خطبه‌های امروز نماز جمعه اظهار کرد: صدمین روز دولت سیزدهم سپری شد و اولین امتیاز دولت سیزدهم و رئیس جمهور متدین و مومن بودن است و تلاش کردند در این مدت در جهت منویات و رضایت مقام معظم رهبری و مردم گام بردارند.

وی افزود: مبارزه با فساد و عدالت خواهی از شعار‌های دولت سیزدهم بوده است و به همین منظور آقای رئیسی برخی از نیرو‌های خود را از قوه قضائیه به قوه مجریه منتقل کردند که نظارت‌ها دقیق و مبارزه با فساد عملی شود.

صدیقی خاطرنشان کرد: روسای قوای مجریه و قضائیه در زمانی که در قوه قضائیه مسئولیت داشتند امتحان خود را از نظر مردم پس دادند و امروز نیر با هم هماهنگ هستند و امیدواریم که با اقدامات خود سبب افزایش امید مردم شوند.

خطیب نماز جمعه تهران در مورد جوان‌گرایی در دولت سیزدهم به طور ویژه به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اشاره و تصریح کرد: امروز در وزارتخانه‌های مختلف نیرو‌های جوان، کارآزموده و پرحرارت وارد میدان کار و عمل شدند و البته جوانگرایی از امتیاز خوب دولت آقای رئیسی است.

خطیب نماز جمعه تهران امتیاز سوم دولت سیزدهم را جوان‌گرایی عنوان کرد و گفت: امروز وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، سخنران پیش از خطبه نماز جمعه امروز تهران که هم خود نیروی جوان است و هم نیروهایش جوانان مصمم، کارآزموده و پرحرارتی هستند که می‌خواهند برای احیای همه مسائل کم رمق شده آنان را به کار بگیرد. چهارمین امتیاز رییس‌جمهوری تلاش و کار متراکم و خستگی ناپذیر است و اگر امداد خدا نباشد، کسی نمی‌تواند تا این حد شبانه روز بدود.

وی ادامه داد: یکی از نزدیکانشان گفت که گاهی خانواده ایشان وی را نمی‌بینند؛ روز‌های پنجشنبه و جمعه‌ها را مرتب در سفر‌ها هستند و با این همه مجاهدت و حرکت عاشقانه، عشق به خدا و عشق به مردم است که نمی‌گذارد خسته شود. اگر عشق نباشد بی‌خوابی آدم را از پا می‌اندازد. کار زیاد در سنین چهل سال به بالا سخت است، اما رییس جمهوری و کابینه شب و روز ندارد.

صدیقی تعامل با نخبگان را از دیگر امتیازات رییس دولت سیزدهم برشمرد و گفت: یکی از برنامه‌های استانی رییس‌جمهوری در همه سفرهایشان دیدار با نخبگان و گرفتن نظریات آنان و مشورت کارساز نخبگان است.

خطیب موقت نماز جمعه تهران با اشاره به انسجام بین سه قوه مجریه، مقننه و قضائیه گفت: این انسجامی که بین قوای سه گانه وجود دارد، از اول انقلاب تا امروز بی سابقه بوده و این همدلی، هم افزایی و جلسات متمرکز هفتگی سران سه قوه را تاکنون شاهد نبودیم.

وی خاطرنشان کرد: امروز سه قوه مجریه، مقننه و قضائیه ید واحده هستند و اختلاف در مسیر و هدف ندارند و مشکلات را با یکدیگر در ابعاد مختلف بررسی می‌کنند و هر سه قوه برای حل مشکلات به میدان آمده‌اند.

(Visited 20 times, 1 visits today)
دسته بندی: اخبار اصلی, ایران, تیتر یک, سیاسی برچسب ها:

به اشتراک بگذارید :

مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد