مدیر روابط عمومی شهرداری منطقه ۴ تهران از برگزاری برنامه های متنوع فرهنگی به صورت مجازی و اجرایی در هفته کتاب و کتابخوانی خبر داد.

  ” سید حسین میراسماعیلی “با اشاره به قدردانی از فعالان حوزه کتاب و کتابخوانی گفت : همزمان با فرارسیدن ۲۴ آبان روز کتاب و کتابخوانی و به منظور بزرگداشت اهالی قلم از نویسندگان، اهل قلم ، کتابداران ، صاحبان کتابخانه های خانگی و … با حضور شهرداران نواحی ۹ گانه همراه با شورایاری ، مدیران محله ها سطح نواحی تقدیر می شوند.
اودر ادامه با اشاره به برنامه های مجازی این هفته افزود: برگزاری مسابقه کتابخوانی ، اجرای پادکست فرهنگی ، مسابقات فرهنگی ، هنری شامل تولید پادکست ، عکس و فیلم با موضوع کتابخوانی و معرفی کتاب با موضوعات مختلف فرهنگی و اجتماعی از جمله برنامه های مجازی هفته کتابخوانی است.
میراسماعیلی همچنین با اشاره به برنامه های اجرایی در هفته کتاب گفت : در این هفته طرح نذر فرهنگی با اهدای کتاب های کمک درسی به دانش آموزان کم برخوردار با مشارکت سرای محله های ۲۰ گانه و همچنین برپایی نمایشگاه کتاب و عرضه محصولات فرهنگی در ساختمان های تابعه شهرداری و سرای محله ها در نظر گرفته شده است.
مدیر روابط عمومی منطقه ۴ در پایان از برگزاری تورکتابگردی در منطقه ۴ با حضور اهالی فرهنگ و هنر و شهرداران نواحی به منظور بازدید از کتابخانه های سطح منطقه در هفته کتاب خبر داد.

(Visited 13 times, 1 visits today)
دسته بندی: شهری برچسب ها:

به اشتراک بگذارید :

مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد