کارشناسان واحد ارتباط مردمی روابط عمومی مخابرات منطقه تهران از ابتدای سال جاری تا پایان آبان ماه، به درخواست 542 هزار و 73 مشترک تلفن ثابت رسیدگی کردند.

از مجموع ۵۴۲ هزار و ۷۳ مورد تماس با سامانه ارتباط مردمی در هشت ماهه سال جاری ، حدود ۹۷ درصد ( ۵۲۵ هزار و ۵۳۶ مورد ) با موضوع اطلاع رسانی و تنها ۳۴ درصد مربوط به ثبت درخواست ها و خرابی بود.
بر اساس همین گزارش در هشت ماهه نخست سال جاری ۹۰ هزار و ۸۵ مورد تماس از طریق سامانه ۲۰۲۱ به صورت ثبت تیکت خودکار ( ثبت درخواست ها از طریق منوی شماره ۷ سامانه ۲۰۲۱ ) در رابطه با پرداخت صورتحساب و عدم وصل تلفن به واحد ارتباط مردمی مخابرات منطقه تهران ارجاع شد و پس از بررسی، ارتباط کلیه خطوط ارجاعی برقرار شد.
گفتنی است مشتریان می توانند مشکلات، انتقادها و پیشنهاد های خود را از طریق درگاه های مختلف از جمله تماس تلفنی با شماره ۲۰۲۱، سایت مخابرات منطقه تهران به نشانی TEHRAN.TCI.IR، پیامک، صندوق صوتی، ایمیل و فاکس به واحد ارتباط مردمی ارسال نمایند. شایان ذکر است همه روزه از سوی مشترکان تلفن ثابت استان تهران، موضوعاتی از قبیل انتقاد از مرکز، درخواست های پیرامون تلفن ثابت و اینترنت پرسرعت، خدمات و سرویس های مخابراتی، خرابی و قطعی تلفن ثابت، موارد مرتبط با سامانه ۱۱۸، ۲۰۰۰ و ۲۰۲۰ از طریق کارشناسان واحد ارتباط مردمی اداره کل مخابرات منطقه تهران ثبت شده و به مشکلات مشتریان تا مرحله رسیدن به نتیجه مطلوب رسیدگی می شود.
واحد ارتباط مردمی ۲۰۲۱ مخابرات منطقه تهران همه روزه، حتی ایام تعطیل در دو شیفت کاری تا ساعت ۲۲ پاسخگوی تماس ها و سوالات شهروندان استان تهران می باشد.

(Visited 9 times, 1 visits today)
دسته بندی: فناوری برچسب ها:

به اشتراک بگذارید :

مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد