مدیرعامل سازمان انتقال خون در دیدار با رئیس سازمان نظام پزشکی تهران بزرگ بر ضرورت افزایش همکاری و هم فکری در راستای مسائل مرتبط با طب انتقال خون در قالب تفاهم نامه همکاری تاکید کرد.

دکتر پیمان عشقی با اشاره به این تفاهم نامه همکاری و تاکید بر لزوم ایجاد، گسترش، همفکری و همکاری آموزشی، خاطرنشان کرد: برگزاری سمینارهای حضوری و غیرحضوری، وبینارهای مشترک با استفاده از اساتید و بهره مندی از اتاق های فکر در دستور کار قرار خواهد گرفت که منجر به دریافت امتیازات و گواهی های لازم برای پزشکان می گردد.

مدیرعامل سازمان انتقال خون ادامه داد: برگزاری کارگاه‌های مهارتی و تخصصی و استفاده از منابع آزمایشگاهی، همکاری گسترده در زمینه آموزش همگانی عموم مردم، همکاری در تولید کارگاه‌های تخصصی در ارتباط با بیماری های رایج در کشور و همکاری در تولید محتویات علمی، آموزشی و ترویجی، از دیگر موضوعات این تفاهم نامه است.

دکتر سید موید علویان رئیس سازمان نظام پزشکی تهران بزرگ با اشاره مدت زمان این همکاری که در تفاهم نامه به مدت ۳ سال و قابل تمدید می باشد، اظهار کرد: این تفاهم نامه در راستای هماهنگی بیشتر برای مصرف بهینه خون و کنترل بهتر موارد مصرف خون و همچنین عوارض خون تنظیم شده است و با این کار، راه ارتباطی بین پزشکان به عنوان تجویز کنندگان خون با سازمان انتقال خون، هموارتر می شود.

بنابراین گزارش، مقرر شد جهت انتشار هر چه بیشتر آموزش های همگانی، همکاری با رسانه ملی در اولویت قرار بگیرد.

(Visited 11 times, 1 visits today)
دسته بندی: اجتماعی برچسب ها:

به اشتراک بگذارید :

مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد